آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

چاپ کاغذ دیواری یا پوستر دیواری

چاپ کاغذ دیواری یا پوستر دیواری



کاغذ دیواری به عنوان یک پوشش محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای زیبا کردن محیط داخلی ساختمان‌ها استفاده کرد. چاپ اینترنتی کاغذ دیواری از طریق وب سایت این امکان را به شما می دهد که بدون اتلاف وقت به نتیجه مورد نظر برسید. از کاغذ دیواری برای تزئین دیوارهای مختلف ساختمانی استفاده می‌شود و به عنوان یکی از شیوه‌های زیباسازی دکوراسیون است. تکنیک‌های چاپ کاغذ دیواری متنوع بوده و می‌تواند به صورت رول نیز فروخته شود. نصب کاغذ دیواری ساده بوده که اشخاص می‌توانند به تنهایی این کار را انجام دهند. وجود طرح‌های مختلف کاغذ دیواری باعث شده است تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد و افراد بتوانند طرح‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شاید به جرات بتوان بیان کرد که یکی از ویژگی‌های کلیدی چاپ کاغذ دیواری که باعث محبوب شدن آن شده است این موضوع بوده که می‌توان کاغذ دیواری را به راحتی نصب کرد. برخی از کاغذ دیواری‌های امروزی با توجه به پیشرفت تکنولوژی دارای قابلیت شستشو بوده که همین امر به عنوان یک مزیت کلیدی دیگر شناخته می‌شود. می‌توان کاغذ دیواری را به صورت کاملاً سفارشی و آماده خریداری کرد که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است.

در گذشته کاغذ دیواری بیشتر به عنوان ابزاری برای پوشاندن دیوار یا سقف استفاده می­‌شد ولی با پیشرفت صنعت چاپ و ورود دستگاه­‌های چاپ اکوسالونت و UV به بازار، نصب کاغذ دیواری به عنوان راهی برای زیباسازی اماکن مختلف و ایجاد طرح­‌های هنری در جهت تقویت دکوراسیون مطرح شده است. در حال حاضر کاغذ دیواری در مدل­‌ها و جنس‌های متنوعی تولید می­‌شود. از لحاظ جنس، دو نوع کاغذ دیواری قابل شستشو و معمولی وجود دارد و از لحاظ مکان استفاده، کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق کودک، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری اداری و ... در بازار به فروش می­‌رسد. قیمت کاغذ دیواری ضد آب از کاغذ دیواری معمولی گران‌­تر است ولی خوب است بدانید که خیلی از کاغذ دیواری­‌های معمولی هم کیفیت و عمر بالایی دارند. در ادامه با ما باشید تا در مورد دو نوع خاص از کاغذ دیواری که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، صحبت کنیم:


کاغذ دیواری پوستری چیست؟


وقتی که به کمک دستگاه‌­های چاپ، یک کاغذ دیواری تولید می­‌شود که دارای طرح خاصی است و در آن خبری از طرح­‌های تکرار شونده نیست برخی به جای کاغذ دیواری از نام پوستر برای آن استفاده می­‌کنند. کاغذ دیواری پوستری معمولاً در سایز دلخواه و به صورت لت (تکه) های یک متری چاپ می­‌شود و در هنگام نصب روی دیوار با کنار هم قرار گرفتن آن‌ها، به شکل یک تصویر کامل و شیک نمود پیدا می­‌کند. سفارش کاغذ دیواری پوستری در انواع کاغذ دیواری هنری، طرح مشاغل، کودک و نوجوان، فشن و ... در حال حاضر در مجموعه irchap پذیرفته و انجام می‌­شود. شما می­‌توانید انواع طرح­‌های مختلف را برای چاپ سفارش دهید و مطابق با سلیقه خود، به خانه یا محل کار خود روح تازه­ای ببخشید.


کاغذ دیواری سه بعدی


کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری پوستری است. تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با معمولی این است که طرحی که برای آن انتخاب و چاپ می­‌شود، در چشم بیننده به صورت سه بعدی دیده می­‌شود وگرنه از لحاظ نوع و کیفیت چاپ و کاغذ، لزوماً تفاوتی با کاغذ دیواری دو بعدی ندارد. ضمناً یادتان باشد که نام دیگر کاغذ دیواری 3d یا همان سه بعدی، پوستر سه بعدی است.

یکی از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی برای منازل مسکونی یا واحدهای اداری کوچک این است که کمک می­‌کند تا محل مربوطه، عمق پیدا کند و در چشم افراد بزرگتر دیده شود. مزیت دیگر این نوع کاغذ دیواری­‌ها این است که می­‌توان در محل کار برای برجسته نمودن لوگوی شرکت یا المان­های خاص مد نظر مدیران، از آنها استفاده کرد. ضمناً از این نوع کاغذ دیواری­‌ها با نام کاغذ دیواری مدرن هم یاد می­‌شود.


انواع جنس کاغذ دیواری


کاغذ دیواری معمولاً به صورت یک لایه یا سه لایه تهیه می­‌شود و این لایه­‌ها ممکن است از جنس کاغذ، پارچه، pvc، فلز، الیاف نساجی و یا الیاف بافته نشده باشد. کاغذ دیواری که جنس پایه آن از کاغذ است، قابل شستشو نیست و برای مناطق شرجی و دارای رطوبت، مناسب نیست. کاغذ دیواری پارچه­‌ای هم معمولاً در لایه زیرین یا لایه اصلی خود دارای پارچه است که مهمترین مزیت آن این است که عایق صوت (آکوستیک) است و برای کسانی که می­‌خواهند در داخل خانه از سروصدا در امان باشند، گزینه مناسبی است. کاغذ دیواری pvc  هم مقاوم‌ترین کاغذ دیواری در مقابل آب است و برای خانواده­‌های بچه­‌دار که ممکن است دیوار خانه­‌شان زود کثیف شود و یا کسانی که در مناطق شرجی زندگی می­‌کنند، بهترین گزینه است.

کاغذ دیواری به عنوان یک متریال مناسب برای پوشاندن دیوار و محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که به عنوان یکی از سبک‌های دکوراسیون داخلی امروزه طرفداران مخصوص به خود را دارد. وجود طرح‌های جدید و امروزی که قابلیت انطباق با سبک‌های مختلف داخلی را دارد باعث شده است تا بسیاری از افراد بخواهند از کاغذ دیواری برای پوشش‌دهی محیط داخلی منزل خود استفاده کنند. وجود تنوع در کاغذ دیواری باعث شده است تا بسیاری از افراد با سلیقه‌های مختلف جذب این کار شوند.

چاپ کاغذ دیواری از طریق وب سایت‌های مختلف قابل انجام است و می‌توان چاپ اینترنتی کاغذ دیواری را به راحتی و با ثبت سفارش انجام داد. در واقع اگر بخواهید از مدل‌های مختلف کاغذ دیواری دیدن کنید و بدون مراجعه حضوری یک کاغذ دیواری مناسب خریداری کنید می‌توانید با ورود به وب سایت‌های مختلف که در این زمینه خدمات متفاوت ارائه می‌دهند این کار را انجام دهید.


چاپ انواع کاغذ دیواری


همان طور که بیان شد خرید و چاپ کاغذ دیواری در انواع مختلف وجود داشته که هر کدام می‌تواند با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز چاپ شود. مجموعه آی آر چاپ به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه اقلام چاپی است که می‌تواند انواع کاغذهای دیواری را با قیمت مناسب چاپ کرده و برای شما ارسال کند تا بتوانید محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. از انواع کاغذ دیواری چاپ شده توسط مجموعه آی آر چاپ می‌توان به چاپ کاغذ دیواری هنری، چاپ کاغذ دیواری طرح مشاغل، چاپ کاغذ دیواری کودک و نوجوان، چاپ کاغذ دیواری سه بعدی و غیره اشاره کرد.

هر کدام از موارد بیان شده به صورت کاملاً حرفه‌ای قابل انجام است و با توجه به نیاز شما می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. اگر بخواهید هر کدام از محصولات مجموعه آی آر چاپ را سفارش دهید باید ابتدا در وب سایت مربوطه ثبت نام کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های چاپ کاغذ دیواری مجموعه آی آر چاپ اشاره خواهیم داشت:


·کاغذ دیواری کودک و نوجوان


وجود تنوع در چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان باعث شده است تا افراد و خانواده‌ها به این فکر باشند تا با یک هزینه معقول بتوانند دکوراسیون منزل را به شکل مناسب و دلخواه دربیاورند. اگر بخواهید زیبایی خاصی به اتاق کودک دلبند خود ببخشید می‌توانید از یک کاغذ دیواری متناسب با طرح کودکانه و فانتزی استفاده کنید. برای در نظر گرفتن یک دکوراسیون مناسب و کودکانه بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنید که دارای طرح مناسب و کودکانه باشد.

چاپ کاغذ دیواری کودک و نوجوان در مجموعه آی آر چاپ به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود که کاغذ دیواری چاپ شده دارای قابلیت شست‌و‌شو و ماندگاری بالا بوده و می‌توان مجموعه مختلفی از شخصیت‌های کارتونی که مورد توجه کودکان است را شامل شود. کیفیت چاپ این گونه کاغذ دیواری‌ها به صورت چاپ اکوسالونت و UV بوده که بنا بر سفارش شما دارای سایزبندی مختلف است. اگر در تهران یا شهرستان هستید می‌توانید سفارش خود را به راحتی ثبت کنید تا درب منزل تحویل بگیرید.


کاغذ دیواری هنری


کاغذ دیواری هنری به عنوان یک نوع از کاغذ دیواری‌های جالب و کاربردی شناخته می‌شود که می‌توان آن را برای محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار داد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌های مختلف می‌توان بیان کرد که چاپ کاغذ دیواری هنری امکان پذیر است و باعث تنوع در بحث دکوراسیون داخلی شده است. اگر بخواهید محیط داخلی دکوراسیون خود را به سبک هنری تزئین کنید قطعاً استفاده از کاغذ دیواری هنری برای شما مفید است.

کاغذ دیواری هنری به گونه‌ای چاپ می‌شود که قابلیت شستشو داشته و نقاشی‌های آن به صورت خط و تکسچر است. مجموعه آی آر چاپ در این زمینه بسیار عالی عمل کرده و توانسته است کیفیت تولید چاپ کاغذ دیواری را افزایش دهد. اگر بخواهید برای محیط‌های داخلی ساختمان خود از یک نوع کاغذ دیواری مناسب استفاده کنید قطعاً چاپ کاغذ دیواری هنری به شما پیشنهاد می‌شود.


کاغذ دیواری سه بعدی


یکی از انواع کاغذ دیواری‌های جدید، کاغذ دیواری سه بعدی است که به صورت رولی عرضه شده و به گونه‌ای است که برجستگی دارد و شما می‌توانید بُعد را به راحتی در این نوع از کاغذ دیواری‌ها احساس کنید. کاغذ دیواری سه بعدی در طرح‌های مختلف مانند گل، مناظر زیبا، طرح‌های منیمالی و غیره برای دکوراسیون منزل قابل استفاده بوده که بسیار طرفدار دارد. اگر بخواهید محیط داخلی خود را زیبا کنید بهتر است از این نوع کاغذ دیواری‌ها استفاده کنید.

افراد بیشتر ترجیح می‌دهند برای محیط‌های اتاق خواب خود از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنند. چاپ اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی توسط مجموعه آی آر چاپ قابل انجام است و کاغذ دیواری فوق به صورت سه بعدی و هلندی چاپ می‌شود که قابلیت شستشو داشته و بسیار کاربردی است. اگر در تهران و یا شهرستان زندگی می‌کنید می‌توانید سفارش خود را در مجموعه تخصصی آی آر چاپ به ثبت برسانید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.


کاغذ دیواری طرح مشاغل


یکی دیگر از خدمات متنوع مجموعه تخصصی آی آر چاپ، ارائه کاغذ دیواری طرح مشاغل است که با توجه به شغل‌های مختلف می‌توانید سفارش خود را برای داشتن یک کاغذ دیواری متنوع ثبت کنید. اگر دارای سالن‌های زیبایی هستید و یا باشگاه ورزشی دارید، اگر می‌خواهید نمایشگاه خود را به شکل زیبا تزئین کنید یا کافه و رستوران دارید می‌توانید از خدمات کاغذ دیواری متنوع مجموعه آی آر چاپ استفاده کنید. چاپ کاغذ دیواری از طریق سایت این مجموعه قابل ثبت بوده که سفارش شما در تهران و شهرستان با دقت بالا ارسال می‌شود.

کاغذ دیواری طرح مشاغل دارای قابلیت شستشو بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. در تهران به وسیله پیک و در شهرستان‌ها از طریق باربری‌های مربوطه ارسال می‌شود. شما می‌توانید با تضمین کیفیت کاغذ دیواری سفارش داده شده را دریافت کنید و از خرید خود نهایت استفاده را داشته باشید. باید بیان کرد که تمامی محصولات و خدمات این مجموعه دارای تضمین کیفیت است. گارانتی در نظر گرفته شده برای محصولات چاپی شامل هر گونه ایراد چاپی و تولیدی است که در فرآیند آماده سازی محصول ایجاد می‌شود که این امر به شما اطمینان می‌دهد تا یک محصول با کیفیت را تحویل بگیرید.


مجموعه آی آر چاپ


مجموعه تخصصی آی آر چاپ دارای یک تیم کاملاً حرفه‌ای بوده که به فروش آنلاین اقلام چاپی مشغول است. در واقع اگر شما بخواهید محصولات متنوع که شامل کارت ویزیت، بنرهای مناسبتی، تابلوهای مختلف، کاغذ دیواری و غیره است را سفارش دهید می‌توانید ابتدا با مراجعه به وب سایت آی آر چاپ ثبت نام خود را تکمیل کنید و سپس از بخش کاربری سفارش خود را نهایی کنید. با توجه به وجود مدیریت حرفه‌ای در این مجموعه قطعاً خیال شما از بابت تضمین کیفیت کارها راحت خواهد بود.

تمامی محصولات شرکت دارای تضمین کیفیت است که شما می‌توانید با خیال راحت طرح‌های خود را به این مجموعه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. چاپ کاغذ دیواری با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود و دارای گارانتی است. مجموعه آی آر چاپ تمامی خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌دهد و تمامی مراحل طراحی، نظارت، چاپ و پس از چاپ به خوبی پیگیری و انجام می‌شود.

اگر بخواهید دکوراسیون منزل خود را به شکل مناسب و مقرون به صرفه‌ای شیک و حرفه‌ای کنید بهتر است از کاغذ دیواری مناسب استفاده کنید. وجود دستگاه‌های پیشرفته در چاپ انواع کاغذهای دیواری باعث شده است تا بتوانید انتخاب‌های مختلف و متنوع داشته باشید. شما با هر سلیقه‌ای که هستید اگر بخواهید با هزینه مناسب دکوراسیون داخلی خود را دگرگون کنید قطعاً می‌توانید از کاغذ دیواری‌های مناسب استفاده کنید.

چاپ کاغذ دیواری با توجه به وجود وب سایت‌های مختلف به صورت اینترنتی قابل انجام است و شما می‌توانید با چاپ اینترنتی کاغذ دیواری در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر بخواهید بدون مراجعه حضوری سفارش خود را ثبت کنید می‌توانید به وب سایت آی آر چاپ مراجعه کنید و از خدمات متنوع آن استفاده کنید.


چگونه سفارش چاپ کاغذ دیواری دهیم؟


مجموعه irchap این افتخار را دارد که کار طراحی و چاپ کاغذ دیواری اختصاصی شما را با نهایت دقت، سرعت و زیبایی انجام دهد. شما می­‌توانید بعد از ثبت نام در سایت، طرح مورد نظر خود را در بین گزینه‌­های داده شده انتخاب کنید و یا طرح دیگری را در سایت بارگذاری کنید. بعد از پرداخت مبلغ نهایی، کمتر از 2 یا 3 روز کاری طول می­‌کشد تا محصول مورد نظر شما برای شما ارسال شود.

جهت تماس با ما می­‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح، به شما پیشنهاد کنند.

مطالب پیشنهادی : چاپ بک لایت ، چاپ لایت باکس


چاپ تخته شاسی

چاپ تخته شاسی 


از انواع شیوه‌های تبلیغاتی که سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات مختلف از آن برای نمایش محصولات خود استفاده می‌کنند می‌توان به تخته شاسی اشاره کرد. برای تعریف تخته شاسی می‌توان بیان کرد که به مانند یک تابلو تبلیغاتی بوده که برای نمایش تصاویر کاربرد دارد. اگر سازمان‌ها و مؤسسات مختلف بخواهند از تخته شاسی برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنند قطعاً باید در مورد آن اطلاعات خود را افزایش دهند تا بتوانند به یک بازدهی مناسب برسند.

استفاده از تخته شاسی به دلیل جذابیت خاصی که دارد باعث می‌شود تا بتوان برای محیط‌های خانوادگی و تزئین منزل نیز از آن استفاده کرد. امروزه با توجه به وضعیت نمایش تبلیغات که به کمک شیوه‌های مختلف قابل انجام است بسیاری از افراد به دنبال چاپ تخته شاسی هستند تا بتوانند برای مقاصد تجاری خود از آن استفاده کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد تخته شاسی مطالب جالب و مفیدی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.

تخته شاسی

تخته شاسی محصولی تبلیغاتی و هنری است که برای نمایش تصاویر از فاصله نزدیک به کار می­رود. تخته شاسی­‌ها معمولاً به شکل مکعبی با ضخامت ۸، ۱۶ یا ۳۰ میلی‌متر و از جنس MDF یا فیبر با کیفیت ساخته می‌­شوند. عکس مورد نظر شما هم با چسب دو طرفه مخصوص بر روی آن چسبانده می­‌شود. ویژگی خاص این چسب­‌ها باعث می­‌شود از ایجاد هر گونه حباب بر روی تخته شاسی جلوگیری شود و تصویری کاملاً تخت و یکسان ایجاد شود.

شاید بتوان به زبان ساده بیان کرد که تخته شاسی از جنس ام دی اف بوده که دو طرف آن به نحوی درگیر بوده که یک سو، آغشته به چسب است و سوی دیگر دارای شیارهای مختلف بوده که می‌توان تصاویر زیبا را بر روی آن قرار داد. برای اینکه بتوان از شیوه‌های تبلیغات تجاری استفاده کرد می‌توان از تخته شاسی کمک گرفت. چاپ و آماده کردن تخته شاسی با توجه به اندازه و جنس آن دارای تکنیک‌های مخصوص به خود بوده که استفاده از یک مجموعه مناسب باعث می‌شود تا شما بتوانید سفارش خود را به بهترین نحو ممکن تحویل بگیرید.

تخته شاسی در سایزبندی مختلف وجود داشته که ضخامت‌های متفاوتی دارد که هر کدام می‌تواند برای مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بخواهید برای تبلیغات خود از سایزهای مختلف تخته شاسی استفاده کنید به کمک مجموعه آی آر چاپ می‌توانید سایزبندی مختلف را انتخاب کنید. سفارش آنلاین از طریق وب سایت آی آر چاپ امکان پذیر بوده و به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول مورد نظر را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان ارسال کند.


انواع تخته شاسی؟

تخته­‌شاسی­‌ها معمولاً در انواعی مانند تخته شاسی چوبی، تخته شاسی طلقی، تخته شاسی طرح­دار، تخته‌­شاسی فانتزی، تخته شاسی شیشه‌­ای، تخته­ شاسی کلاسوری، تخته­‌شاسی کارتونی و ... ساخته می‌­شوند. نوعی که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌­گیرد، تخته شاسی MDF است که توسط مجموعه irchap با کیفیت خوب و در طرح‌­های دلخواه شما ارائه می­شود.

باید عنوان کرد که جنس تخته شاسی از انواع مختلف بوده و به صورت کلی می‌توان گفت تخته شاسی دارای جنس سه لایه و یا فیبری، چوب‌های مستحکم و ام دی اف است که هر کدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود بوده و با توجه به هزینه‌ای که می‌خواهید برای چاپ تخته شاسی داشته باشید می‌توانید یک جنس مناسب را تهیه کنید. تخته شاسی که دارای جنس چوب‌های محکم است باعث می‌شود تا فرم دلخواه به خود گرفته و برای نمایش تصاویر به شکل ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما اگر بخواهید از ام دی اف استفاده کنید قطعاً یک انتخاب عالی داشته‌اید چرا که خرید تخته شاسی ‌ام دی اف به عنوان محبوب‌ترین جنس در بین تخته شاسی شناخته می‌شود و دارای کیفیت بسیار زیادی است. اگر در بازار مدل‌های مختلف تخته شاسی را دنبال کنید می‌توانید به جنس‌های ام دی اف نگاه کنید که دارای طرفداران مخصوص به خود بوده و در بین افراد بسیار محبوب است.


تخته شاسی‌ ام دی اف

همان طور که در بالا به آن اشاره شد تخته شاسی ‌ام دی اف از جمله محبوب‌ترین جنس‌های تخته شاسی محسوب شده که طرفداران مخصوص به خود را دارد. ام دی اف به عنوان یک محصول چوبی شناخته می‌شود که دارای کیفیت بالا بوده و برای تابلوهای مختلف قابل استفاده است. ضخامت ام دی اف به صورت معمول 8 میلی متر در 16 میلی متر است و برای تخته شاسی می‌تواند بسیار مناسب باشد. اگر بخواهید برای خرید تخته شاسی اقدام کنید بهتر است به دنبال چاپ تخته شاسی ‌ام دی اف باشید چرا که ماندگاری بالاتری دارد.

جنس کاغذ استفاده شده در تخته شاسی دارای اهمیت است که از جمله کاغذهای مورد استفاده در این زمینه می‌توان به کاغذ مات، کاغذ ابریشمی و کاغذ متالیک اشاره کرد. مجموعه آی آر چاپ توانسته است با بهترین کیفیت تخته شاسی تولید کرده و برای مشتریان ارسال کند. تخته شاسی در ضخامت 8، 16 و 30 میل وجود داشته که قابل چاپ است و با توجه به نیاز شما تعیین می‌شود.


عوامل تعیین کننده تخته شاسی

یکی از موارد حائز اهمیت در چاپ تخته شاسی این است که شما کیفیت تخته شاسی مناسبی را انتخاب کنید. عوامل مختلفی در کیفیت تخته شاسی وجود داشته که می‌تواند برای خرید تعیین کننده باشد. عوامل زیادی در تعیین جنس تخته شاسی مؤثر است که از جمله آن‌ها می‌توان به نحوه نصب و چسباندن کاغذ اشاره کرد. ابزار و وسایل مختلفی برای هم سطح کردن سطح ام دی اف در تخته شاسی وجود داشته که باید به آن توجه نمود.

اگر در هنگام خرید تخته شاسی و بعد از آن در زمان نصب، به سطح صیقلی تخته توجه نکنید این امر باعث می‌شود تا حباب بر روی کار نهایی شما ایجاد شود که قطعاً مورد رضایت مشتریان نخواهد بود. در این بین استفاده از چسب دو طرفه باعث می‌شود تا کیفیت نصب تخته شاسی افزایش پیدا کند. پس در هنگام خرید و نصب باید به موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید یک خرید موفق و رضایت بخش داشته باشید.


جنس کاغذ تخته شاسی

در هنگام خرید تخته شاسی باید دقت داشته باشید که در مورد جنس کاغذی که می­‌خواهید استفاده کنید، تحقیق کنید. به طور معمول جنس کاغذ تخته شاسی از سه نوع کاغذ مات، کاغذ سیلک یا ابریشمی و کاغذ متالیک است. کاغذ مات و کاغذ ابریشمی دارای بافت هستند و به همین دلیل توانایی انعکاس نور ندارند و به اثر انگشت، حساس نیستند. تفاوت این دو نوع کاغذ در این است که کاغذ ابریشمی دارای بافت منظم است و به همین دلیل مناسب نمایشگاه­‌ها و عکس­‌های آتلیه است. البته کاغذ مات هم برای تصاویر روی میز و دیوار و به طور کلی مکان­‌های پرنور مناسب است.

کاغذ متالیک به دلیل اینکه دارای بافت نیست، توانایی انعکاس مناسب نور را دارد و ضمناً به اثر انگشت هم حساس است. از این نوع کاغذ می­‌توان در عکس­‌های اسپرت، عکس­های طبیعت و قاب شاسی­‌ها استفاده کرد.

موارد کاربرد تخته شاسی

همان طور که بیان شد چاپ تخته شاسی یک شیوه تبلیغاتی امروزی و مؤثر محسوب می‌شود که بسیاری از افراد و سازمان‌ها برای نمایش تصاویر و عکس‌های خود از این شیوه استفاده می‌کنند. تخته شاسی با توجه به قابلیت شخصی سازی که دارد به عنوان یک انتخاب مؤثر برای ادارات و ارگان‌های مختلف محسوب شده که مقرون به صرفه است. به صورت کلی می‌توان بیان کرد که تخته شاسی برای نمایشگاه‌های عکاسی، برندهای لباس و دکوراسیون داخلی بسیار کاربردی است و می‌تواند مؤثر باشد.

اگر شما به عنوان یک شخص بخواهید از انواع تابلوهای تزئینی استفاده کنید و یا عکس‌های خانوادگی و شخصی را به عنوان یک دکور در منزل خود قرار دهید می‌توانید چاپ تخته شاسی را در دستور کار خود داشته باشید. اگر بخواهید با یک هزینه معقول به سراغ یک طرح زیبا برای نمایش عکس‌های خود بروید قطعاً استفاده از تخته شاسی که از یک مجموعه مناسب انتخاب شده باشد بسیار دلنشین است.

هزینه تخته شاسی به چه صورت است؟

اگر بخواهید تخته شاسی را به صورت عمده برای مجموعه‌های مختلف کاری خود سفارش دهید قطعاً از تخفیف‌های مناسب و ویژه بهره‌مند خواهید شد اما اگر به صورت تکی به دنبال چاپ تخته شاسی هستید با توجه به نیاز شما می‌توان یک قیمت مناسب در نظر گرفت. در واقع بسیاری از افرادی که به صورت کاملاً حرفه‌ای در زمینه هنری و عکاسسی فعالیت دارند از تخته شاسی برای نمایش تصاویر خود در نمایشگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند. برای این که بتوان یک قیمت مناسب در زمینه چاپ تخته شاسی اعلام کرد باید از ایده‌های ذهنی شما اطلاعات داشت.

به عنوان مثال تخته شاسی 30 در 30 دارای یک قیمت و تخته شاسی 50 در 100 دارای یک قیمت مختلف است که هر کدام با توجه به جنس به کار رفته در آن و نوع کاغذی که برای چاپ تخته شاسی استفاده می‌شود متفاوت بوده و می‌تواند تعیین کننده باشد. در این بین استفاده از یک مجموعه مناسب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با یک قیمت رقابتی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.


انواع چاپ تخته شاسی؟

 گاهی ممکن است برای تولید تابلوی مورد نظر، از روش چاپ مستقیم یا فلت بد بر روی تخته­‌شاسی هم استفاده شود که در این صورت، تصویر ایجاد شده با کیفیت بسیار مناسب­‌تری خواهد بود ولی ایراد این روش این است که امکان استفاده دوباره از تخته شاسی برای تصویر جدید وجود نخواهد داشت.

معرفی مجموعه آی آر چاپ

مجموعه آی آر چاپ به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه چاپ آنلاین اقلام چاپی است که سفارش شما را از طریق پنل به صورت کاملاً برخط ثبت کرده و پس از تکمیل مراحل آن که شامل طراحی، نظارت، چاپ و پشتیبانی پس از چاپ است محصول نهایی را درب منزل به شما تحویل می دهد. اگر بخواهید چاپ تخته شاسی را در یک مجموعه معتبر انجام دهید که دارای هزینه‌های رقابتی و تضمین کیفیت است می‌توانید از شرکت آی آر چاپ استفاده کنید.

این مجموعه با ثبت وب سایت خود به صورت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای رزومه‌ی مشخص بوده و فعالیت آن به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما اگر بخواهید بنرهای مناسبتی داشته باشید و یا از کارت ویزیت‌های متنوع استفاده کنید قطعاً انتخاب مجموعه آی آر چاپ مناسب است چرا که وجود مشاوره رایگان به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید یک خرید موفق و عالی داشته باشید.

چگونه اینترنتی تخته شاسی سفارش دهیم؟

یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب تخته شاسی این است که شما بتوانید یک مجموعه مناسب را برای خرید انتخاب کنید تا ضمن پرداخت هزینه، محصول نهایی را با تضمین کیفیت دریافت کنید. برای خرید تخته شاسی به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات مجموعه آی آر چاپ استفاده کنید چرا که باعث می‌شود تا با مدیریت هزینه و زمان بتوانید یک محصول با کیفیت را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید اینترنتی تخته شاسی کافیست در سایت ثبت نام کنید و سپس طرح مورد نظر خود را برای ما در سایت آپلود کنید و بعد از پرداخت مبلغ نهایی، در 2 یا 3 روز کاری محصول خود را در درب منزل تحویل بگیرید. برای تماس با ما می­‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.

چاپ بک لایت

چاپ بک لایت

یکی از انواع چاپ که در بسیاری از زمینه هایی کاربرد دارد چاپ بک لایت می باشد . این نوع چاپ دارای دو بخش پوسته رویی و نور پردازی در پشت کار می باشد . قطعا ته به حال دیده اید که این نوع تابلو ها چه نمای زیبایی دارند و به کمک آن ها می توان تبلیغات موثی در انظار عمومی داشت . 

لایت باکس چوبی

تابلو لایت باکس چوبی و یا ام دی اف یکی از جدید ترین و خاص ترین نمونه ها و انواع لایت باکس در دنیای تبلیغات محسوب می شوند . در واقع لایت باکس یا بک لایت به تابلوهایی گفته می شود که نورپردازی آن ها از پشت تصویر انجام می شود و به شکل یک جعبه می باشند . 

تابلوهای لایت باکس در ضخامتهای متفاوت و متریال متنوع ، قابل طراحی و ساخت می باشند . این مدل تابلو لایت باکس چوبی ، از یک صفحه نورانی و چراغ SMD یا LED ساخته می شود و جنس قاب آن از چوب ام دی اف می باشد . قبل از این ، سیستم روشنایی تابلوهای لایت باکس از نوع فلورسنت (مهتابی های نصب شده در بعضی تابو هایی بک لایت) بوده که این نوع سیستم نوردهی برای لایت باکسها یک ایراد بزرگ محسوب می شد و خوشبختانه امروز این ایراد برطرف شده . به این علت که مصرف برق بالایی داشته و در سطح تصویر ، نور به صورت یکنواخت پخش نمی شد . در حالی که لامپ های SMD علاوه بر کاهش مصرف برق ، طول عمر منبع نور را افزایش می دهند و در کل دارای شرایط بهتری می باشند . 

چاپ بک لایت پارچه ای

پارچه ای که برای چاپ بک لایت پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرد از جنس ساتن می باشد . این نوع چاپ به این صورت می باشد که طرح و تصویر مورد نظر روی بک لایت پارچه ای با دستگاه فلت بد یا یووی رول چاپ شده و با داشتن قابلیت عبور دهی نور از خود در صورت تابیدن نور از پشت پارچه توسط مهتابی ، لامپ ال ای دی یا اس ام دی و یا هر نوع نور دیگری ، لامپ کم مصرف روشن شده و جلوه زیبا و روح انگیزی به طرح می بخشد و امروزه شاهد تعداد زیادی از این نوع تابلو ها در سطح شهر هستیم . 

امروزه چاپ بک لایت پارچه در ابعاد و گرماژ مختلف انجام می شود و به علت ضخامت کم و سبک بودن وزن آن ، مقاومت در برابر آب و انعطاف پذیر بودن و .  .  . در اغلب محیط های داخلی برای تبلیغات و تزئینات کاربرد فراوانی دارد . این نوع تابلو یکی از انواع پر استفاده تابلو های بک لایت می باشد . 

کاربرد بک لایت

بهتر است تا در ابتدای این بخش از تشابه کارکرد تلوزیون و بک لایت بگوییم . 

روش کار تلویزیون های ال سی دی و تولید تصویر به این صورت می باشد که سیگنال تصویر در بخش های مختلف پردازش شده و در آخر به وسیله اتصالات برای نمایش به صفحه نمایش منتقل می شود اما این تصویر به تنهایی قابل دیده شدن نمی باشد ؛ چرا که نور سفید ندارد و این نور را بخش بک لایت برای دیده شدن تصویر تولید می کند تا نمای مورد نظر تولید شود . 

نور بک لایت در تکنولوژی های مختلف تلویزیون به وسیله انواع لامپ های مختلف تولید شده و از پشت به تصویر تابانده می شود و تصویر را واضح و قابل مشاهده می کند . مثال بسیار ساده ای که در توصیف نحوه عملکرد بک لایت تلویزیون می توان از آن نام برد نحوه دیدن عکس های رادیولوژی توسط پزشکان می باشد . اگر دقت کرد باشید آن را در مقابل یک صفحه نوری سفید قرار می دهند تا اجزاء آن قابل دیدن باشد . در این روش دیدن عکس ، تصویر وجود دارد و نور سفید آن را قابل دیدن می کند و در انتها نمای زیبایی به آن می بخشد . 


تابلو باکس نوری


یکی از عناصری که باعث جلب توجه بیشتر یک شی برای مخاطبان می شود ، نور و درخشش می باشد زیرا کمک می کند تا نمای اشیا چشم نواز تر باشد و بتوان از دیدن آن ها لذت برد . لذا مدت هاست که برای جذابیت بیشتر تابلو های تبلیغاتی ، از انواع لایت باکس ها استفاده می شود . این تابلوهای نوری انواع مختلفی دارند و تا این جایی مقاله کم و بیش با انواع آن آشنا شده اید. برخی نازک می باشند و برخی دارای ضخامت زیاد. برخی مناسب داخل ساختمان می باشند و برخی مناسب بیرون از مکان مورد نظر و برای نمایان سازی در انظار عمومی . اما به طور کلی موارد زیر به عنوان شاخصه های یک لایت باکس و یا تابلو بک لایت شناخته می شوند : 

  • ضخامت
  • یکنواختی پخش نور ( دیدن نشدن رد ال ای دی ها روی صفحه و نمای یک دست و عالی )
  • داخلی یا خارجی بودن ( ایندور یا اوت دور بودن تابلو )
  • دیواری ، رومیزی ، سقفی یا توکار بودن ( و یا استفاده های دیگر .  .  . )
  • ترانس داشتن یا نداشتن تابلو
  • قابل تعویض بودن طرح و نمای رویی

چاپ لایت باکس

تا به این جای متن متوجه شده ایم که بک لایت یا لایت باکس نوعی تابلو تبلیغاتی می باشد که اثر چاپی درقالبی از چوب ، آلومینیوم ، پلکسی گلاس ، کامپوزیت و … ارائه می شود . 

در چاپ بک لایت می شود از روشنایی جهت نمایش اثر چاپی استفاده کرد . استفاده از تابلو لایت باکس های تبلیغاتی روشی مناسب جهت معرفی برند و نام تجاری محصولات می باشد . همانطور که از نام بک لایت مشخص می باشد بک لایت به معنای پشت روشن می باشد که جنس ترانسپرت داشته و منبع نور به پشت آن می تابد و نمای زیبا برای نمایش به عموم برای ما پدید می آورد . 

منبع نور بک لایت می تواند یک لامپ کم مصرف یا لامپ های ال ای دی و… باشد . تابش نور به چاپ بک لایت منجر به زیبایی تابلو شده و اثر بیشتری در مخاطب می گذارد و جذابیت بیشتر برای مخاطبان دارد . چاپ بک لایت در پرینتر های دیجیتال نظیر پرینتر های لیزری و پرینتر های جوهری صورت می گیرد . 

نوع چاپ بک لایت از لحاظ جنس متریال چاپی ، کیفیت و ضخامت می تواند متفاوت باشد و تنها یک نوع برای این کار وجود ندارد . با چاپ تصاویر رنگی با کیفیت و استفاده مناسب از نور تابلو تبلیغاتی مناسبی بدست می آید که هم در طول روز و هم در طول شب زیبایی خاصی را بوجود می آورد و صحنه ای خیره کننده برای آن ها بوجود می آورد . بک لایت بایستی مقاوم بوده و در مقابل آب و رطوبت استحکام لازم را داشته باشند . روش چاپ بک لایت می تواند انواع مختلفی داشته باشد ولی چاپ جوهر افشان و لیزری و چاپ اسکرین از مرسوم ترین روش های چاپ بک لایت محسوب می شود و امروزه این روش ها بالا ترین ستفاده را در بین باقی روش ها دارند . 

چاپ بک لایت شیشه ای

شیشه دیگر متریال مورد استفاده در چاپ تابلو بک لایت می باشد که به دلیل غیر قابل جذب بودن ، ضد خش بودن ، بی رنگ بودن و شفاف بودن امکان تصاویر مختلف بر روی آن وجود دارد . همچنین شیشه می‌ تواند به راحتی نور را از خود عبور دهد و نمایی زیبا و یک ست بوجود بیاورد ، با این حال معمولا در چاپ بک لایت شیشه ای از رنگ های تیره استفاده شده و طرح های ساخته شده به کمک رنگ های تیره اغلب طراحی می شوند و همچنین طرح به گونه‌ ای باشد که قسمت‌ های روشن نسبت به قسمت های تیره نور بیشتری را از خود عبور می دهد و علاوه بر این که با این کار هنگامی که از پشت شیشه ، نور عبور داده می شود تصویر روشن شده جلوه بسیار زیادی دارد ، تاثیر فوق العاده ای بر روی مخاطب می گذارد . در طرحی چاپ و ساخت آن از بهترین جوهر ها استفاده شده و با استفاده از دستگاه فلت بر روی شیشه ست شده و قرار می گیرد . این موارد منجر به ایجاد جلوه ای زیبا بر روی شیشه شده و موجب می شود طول عمر آن افزایش پیدا کند وعلاوه بر این که عمر آن را افزایش می دهد نمایی زیبا تر و جذاب تر نیز به آن می دهد . توجه داشته باشید این نوع روی شیشه مقاوم در برابر آفتاب بوده و قابل شستشو می باشد . به طور کلی آن شیشه در انواع ضخامت های مختلف تولید شده و شامل انواع شیشه معمولی ، کلیر و کریستالی و یا حتی انواع دیگر نیز می‌ شود . چاپ استیکر نیز از جمله محبوب ترین بخش های آن تبلیغات محیطی می باشد . 

چاپ بک لایت طلقی در چه مواردی استفاده می شود؟

دیگر دسته از انواع آن ، چاپ طلقی می باشد . لازم است بدانید طلق نیز متریالی از جنس پی وی سی است و به علت شفافیت ، سبکی ، مقاومت در برابر شکستگی و انعطاف پذیری در این نوع از تابلو ها کاربرد دارد . طلق مانند دیگر متریال هایی که گفته شد قابلیت عبور نور را داشته و به همین دلیل برای زیبا سازی و اثر بخشی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . با این حال لازم است بدانید که متناسب با سلیقه مشتری و طلقی در لایت باکس های کریستالی و استپ فریم مورد استفاده قرار می‌ گیرد . 

چاپ بک لایت پلی کربنات چیست؟

دسته دیگری از انواع تابلو های بک لایت ، تابلو های بک لایت پلی کربنات است که این متریال ، متریالی شفاف و پلیمری است که در برابر ضربه و شکسته شدن مقاومت بسیار بالایی دارد و به خاطر ساختار پلیمری که دارد دارای مقاومت بسیار بالا می باشد . اگر چه ظاهری شبیه به شیشه دارد ، اما به دلیل ویژگی های منحصر به فرد گزینه مناسبی به جای شیشه می باشد و کمی با خود شیشه متمایز است . چاپ بر روی ورق های پلی کربنات مزایای زیادی دارد ؛ زیرا قابلیت شستشو دارد و انعطاف پذیری بالایی را دارا است و همین سبب می شود طول عمر بالاتری نسبت به باقی انواع چاپ داشته باشد . از طرفی تنوع رنگ زیاد و سازگاری آن با هر نوع شرایط آب و هوایی موجب استفاده بیش از حد از این متریال برای این نوع تابلو شده است . همچنین جالب است که بدانید این متریال در برابر حرارت و نور خورشید و اشعه یو وی مقاومت زیادی دارد و نور خورشید نمی تواند تاثیر خاصی روی آن بگذارد . همانطور که گفته شد چاپ بک لایت پلی کربنات دارای رنگ بندی متنوعی است که شامل آبی ، سفید شیری ، نقره ای شفاف ، برنز ، بی رنگ ، قرمز ، مشکی ، زرد ، سبز فیروزه ای و سبز می باشد ولی برای طراحی این گونه تابلو ها نیازی به استفاده از خیلیی رنگ ها ندارید و انتخاب ابعاد و ضخامت و رنگ این نوع بسته به مکان نصب شده و کاربرد آن متفاوت می باشد . 

چاپ کارت ویزیت فوری آی آر چاپ

چاپ کارت ویزیت فوری آی آر چاپ


بعد از شروع یک کسب و کار مناسب برای این که بتوانید بازاریابی خود را آغاز کنید نیاز به ابزارهای مختلف و متنوع دارید. یکی از ابزارهای مفید برای تبلیغات کسب و کار، کارت ویزیت است که دارای مزایای زیادی برای صاحبان مشاغل بوده و می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. با توجه به وجود دستگاه‌های پیشرفته امروزی می‌توان کارت ویزیت فوری چاپ کرد. کارت ویزیت در انواع مختلف وجود داشته که هر کدام دارای معایب و مزایا بوده و قابل سفارش توسط افراد است.

اگر بخواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید ویا در زمان مورد نیاز یک معرفی مناسب از شغل خود داشته باشید می‌توانید ازکارت ویزیت استفاده کنید. امروزه بسیاری از مشاغل دارای کارت ویزیت بوده وبرای معرفی خدمات خود از آن استفاده می‌کنند تا جذب مشتری بیشتری داشته باشند. وجود انواع کارت ویزیت‌ها با جنس‌های مختلف باعث شده است تا ما در این مقاله در مورد کارت ویزیت مطالب مهمی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم.


کارت ویزیت چیست؟


کارت ویزیت به دلیل ماهیت تبلیغاتی که دارد باعث می‌شود تا بتوانید نام تجاری و کسب و کار خود را به صورت مناسب وهدفمند گسترش دهید. با کارت ویزیت می‌توانید درباره شخصیت کاری خود صحبت کنید و در زمان مورد نیاز به تبلیغات بپردازید. در کارت ویزیت اطلاعات مهم وجالبی درج می‌شود که می‌تواند بیانگر کسب و کار شما باشد و به کمک کارت ویزیت می‌توانید به سهولت به یک تبلیغات هدفمند برسید و سوددهی خود را افزایش دهید.

کارت ویزیت در انواع مختلف بوده که با توجه به هزینه‌ای که می‌خواهید برای آن داشته باشید متفاوت است. یکی از نکات کلیدی در بخش کارت ویزیت این است که شما یک طراحی مناسب برای آن در نظر بگیرید. می‌توانید با طراحی مناسب در نگاه اول کارت ویزیت خود را به یکتبلیغات مؤثر و جذاب تبدیل کنید. بر روی کارت ویزیت که به صورت استاندارد تهیه شده است موارد زیر ذکر می‌شود:


 لوگو و نشانه


برای کارت ویزیت فوری بهتر است یک لوگوی مناسب در نظر داشته باشید تا بتوانید با توجه به سبک کاری خود، معرفی مناسبی از وضعیت شغلی خود انجام دهید. برای لوگو بهتر است طرح و رنگ مناسب انتخاب کنید یا اگر می‌خواهید می‌توانید طراحی کارت ویزیت خود را به صورت کامل به یک مجموعه معتبر واگذار کنی،. قطعا استفاده از یک تیم معتبر که دارای تخصص کافی است می‌تواند یک طراحی مناسب تری برای شما داشته باشد.


توجه به نام و عنوان کارت ویزیت


در کارت ویزیت بهتر است سوابق کار خود را توضیح دهید و به صورت مختصر حیطه فعالیت خود را مشخص کنید. کارت ویزیت می‌تواند بیان گر تخصص یک فرد به صورت خلاصه باشد و بهتر است با یک فونت زیبا نگارش شود، در این بین توجه کردن به فضاهای خالی کارت اهمیت داشته و بهتر است فضای خالی کمتری بر روی کارت وجود داشته باشد.


اطلاعات تماس


یکی از نکات مهم و کلیدی در کارت ویزیت فوری این است که شما اطلاعات تماس را در آن درج کنید. اطلاعات تماس باعث می‌شود تا شما در زمان مناسب پاسخگوی نیاز مشتریان باشید. در بخش اطلاعات تماس بهتر است شماره کاری خود را درج کنید و از وارد کردن شماره‌های شخصی خودداری کنید.


درج اطلاعات وب سایت


اگر وضعیت شغلی شما به گونه‌ای است که دارای یک وب سایت هستید بهتر است برای ارتباط بیشتر با مشتریان خود، آدرس وب سایت خود را بر روی کارت ویزیت درج کنید. کارت ویزیت فوری این قابلیت رابه شما می‌دهد که در کمترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه دست پیدا کنید.


خلاقیت


یکی از نکات کلیدی در طراحی کارت ویزیت خلاقیت است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا خلاقیت را چاشنی کار کنند.طراحی کارت ویزیت می‌تواند توسط افراد انجام شود و یا اگر می‌خواهید به صورت کاملاً تخصصی یک کارت ویزیت مناسب داشته باشید می‌توانید از یک مجموعهمناسب بهره بگیرید.


مزیت کارت ویزیت را می دانید؟


داشتن کارت ویزیت مزایای زیادی برای شخص دارد و اگر کارت ویزیت متناسب با کسب و کار فرد چاپ شده باشد می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. یکی از مواردی که در کارت ویزیت مطرح است این نکته بوده که شما از طریق آن می‌تواند فعالیت خود را به دیگران معرفی کنید که به عنوان یک مزیت کلیدی محسوب می‌شود. کارت ویزیت به دلیل این که حجم کمی را اشغال می‌کند می‌تواند بسیار مؤثر باشد و حمل آن آسان است. شما در کارت ویزیت می‌توانید آدرس پستی، شغل، اطلاعات تماس، توضیح کسب و کار و اطلاعات شبکه اجتماعی خود را درج کنید.

کارت ویزیت باعث می‌شود تا شما در یک محیطاجتماعی بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن کسب و کار خود را به دیگران معرفیکنید. در دو طرف کارت ویزیت معمولاً اطلاعات مناسبی قرار می‌گیرد که باعث می‌شود تا افراد با جایگاه شغلی شما و حیطه فعالیت‌تان آشنا شوند. کارت ویزیت به عنوان یک شیوه ارزان قیمت برای تبلیغات بوده که بسیار مؤثر است و مورد توجه افراد قرار دارد.


آشنایی با جنس کارت ویزیت


کارت ویزیت دارای انواع مختلف بوده که با توجه به نیاز شما قابل چاپ است. کارت ویزیت فوری نیز توسط برخی از شرکت‌ها قابل انجام است که اگر بخواهید سفارش خود را در یک محیط امن انجام دهید می‌توانید از مجموعه آی آر چاپ استفاده کنید. هر چه کیفیت چاپ کارت ویزیت بالاتر باشد قطعاً برای مشتریان دارای ارزش بوده و می‌تواند در جذب مشتریانمؤثر باشد. به صورت کلی می‌توان بیان کرد که جنس استاندارد کارت‌های ویزیتموجود در بازار به شرح زیر است:


کارت سلفون


کارت فوق از ترکیب کاغذ و روکش سلفون است که در دو نوع مات و براق وجود داشته و مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد.


 کارت لیمنت


کارت لمینت نیز در دو نوع مات و براق قابلچاپ است و ترکیبی از کاغذ و روکش لمینت بوده و به نسبت کارت سلفون دارای مقاومت بیشتری نسبت به تا شدن و ضربه دارد.


کارت پی وی سی


کارت‌ ویزیت pvc آی آر چاپ آدر سه نوع مختلف چاپ می‌شود که با توجه به نوع کسب و کار شما قابل انتخاب است. کارت پی وی سی 300، 500 و 760 میکرون از انواع کارت‌های پی وی سی موجود در بازار بوده که 760 میکرون آن برای کارت‌های پرسنلی و کارت‌های عابر بانک مناسب است.


کارت گلاسه


کارت‌های ویزیت گلاسه به دلیل این که هیچ روکشی بر روی آن وجود ندارد به صورت کاملاً ساده و با کاغذ گلاسه درست می‌شود. در واقع کارت گلاسه به عنوان یک کارت ویزیت معمولی در نظر گرفته شده و کارت ویزیت فوری در صورت نیاز مشتریان از نوع کارت گلاسه و دیگر کارت‌ها قابل چاپ است.


کارت آهنربایی


کارت ویزیت آهنربایی، خاصیت آهنربایی داشته که یک سوی آن مطالب چاپ شده و سوی دیگر به صورت آهنربا عمل می‌کند. به کمک قابلیت آهنربا می‌توان کارت را به سطوح مختلف چسباند که قدرت آهنربای استفاده شده در کارت بالا است و ارزشمند است.


بهترین نوع کارت ویزیت چیست؟


شاید بتوان به جرات گفت بهترین کارت ویزیتکه می‌توان از آن برای تبلیغ کسب و کار استفاده کرد کارت ویزیت لمینت براقیا مات است و با توجه به کیفیت آن دارای قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها بوده و طرفداران مخصوص به خود را دارد. کارت ویزیت حرفه‌ای توسط نرمافزارهای گرافیکی مختلف طراحی شده و سپس به کمک دستگاه‌های پیشرفته به چاپمی‌رسد. اگر از یک مجموعه مناسب برای چاپ کارت ویزیت استفاده کنید قطعاً می‌توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید.

چاپ کارت ویزیت به سه نوع چاپ افست اختصاصی، چاپ دیجیتال و چاپ افست عمومی تقسیم بندی شده و قابل انجام است کههر کدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود را داشته و برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایز کارت ویزیت متنوع بوده و به صورت استاندارد در سه سایز مختلف چاپ می‌شود. سایزهای استاندارد کارت ویزیت فوریشامل 4.8 در 8.5، 6 در 9 و 5.5 در 5.5 است که به سفارش مشتری قابل انجام بوده و هر کدام دارای زیبایی خاص خود است.


استفاده از خدمات مجموعه آی آر چاپ


اگر بخواهید کارت ویزیت مخصوص به خود را داشته باشید و یا به دنبال کارت ویزیت فوری با یک هزینه مناسب هستید، بهتر است بتوانید یک مجموعه مناسب را برای سفارش خود انتخاب کنید. قطعاً استفادهاز یک تیم متخصص در این زمینه که از دستگاه‌های پیشرفته برای فعالیت خود استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار مؤثر باشد. مجموعه تخصصی آی آر چاپ با داشتن یک تیم تخصصی به صورت کاملاً حرفه‌ای بر روی اقلام چاپی فعالیت دارد که سفارش شما را دریافت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش را تحویل می‌دهد.

قطعاً در مورد مزایای چاپ کارت ویزیت اطلاعات کسب کرده اید و می دانید که داشتن یک کارت ویزیت مناسب می‌تواند برای معرفی و تبلیغ کسب و کار بسیار مؤثر باشد. شرکت آی آر چاپ به صورت تخصصی بر روی محصولات چاپی فعالیت دارد و از انواع خدمات این مجموعه می‌توان به چاپ و رایت سی دی، چات کارت ویزیت Pvc، پایه استند و رول آپ، چاپ بنرهای مناسبتی، چاپ استیکر خودرو، چاپ وینیل و غیره اشاره کرد. مجموعهفوق با مدیریت قوی توانسته است نظارت کاملی بر روی سفارشات داشته باشد تا رضایت مشتریان جلب شود.


برای سفارش چاپ آنلاین اینجا کلیک کنید.

چاپ انواع بنر و فلکس

چاپ انواع بنر و فلکس


بنر و فلکس دو ابزار تبلیغاتی و چاپی هستند که شما می‌توانید در محیط‌های داخلی یا بیرونی از آنها استفاده کنید. احتمالاً شما هم آشنایی بیشتری با بنر دارید چون امروزه در همه جا می‌توان بنرهای تبلیغاتی را مشاهده کرد. ولی اگر دقت کنیم در اطراف ما فلکس یا فلکسی‌ها هم  به وفور یافت می‌شوند. شاید بهتر باشد برای شناخت درست بنر و فلکسی، در مورد تفاوت آنها بیشتر بدانید. در ادامه با ما باشید.

بنر چیست؟

بنرها یک نوع ابزار تبلیغاتی هستند که معمولاً از جنس پلاستیک معمولی، pvc، وینیل یا مش ساخته می‌شوند. البته بنرهایی که به طور معمول توسط افراد به نام بنر شناخته می‌شوند، معمولاً از جنس پلاستیک یا pvc است. مهمترین ویژگی بنرها، قابلیت چاپ بر روی آن‌هاست که می‌تواند کیفیت چاپ را تا مدت‌ها بر روی خود حفظ کند. هر چقدر بنری دارای ضخامت بیشتری باشد، از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود و قیمت آن هم بالاتر است. بنر ۱۰ اونس و بنر ۱۳ اونس در حال حاضر جزو پرمصرف‌ترین بنرها هستند.

فلکس چیست؟

فلکس یا فلکسی نوعی ابزار تبلیغاتی است که برای تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای سر در مغازه‌ها و مراکز فروش، برخی از بیلبوردها و معمولاً برای تابلوهایی که از لامپ مهتابی استفاده می‌کنند یا در معرض نور هستند، استفاده می‌شود. ویژگی اصلی فلکس این است که نور را از خود عبور می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که ضریب دیداری تابلو دقیقاً دو برابر شود. تصور کنید رستورانی که در کنار خیابان  قرار دارد با استفاده از این نوع تابلو می‌تواند در معرض دید تمام ماشین‌هایی که از دو جهت خیابان حرکت می‌کنند، قرار گیرد. در حالی که بنر به هیچ وجه چنین امکانی را نمی‌تواند فراهم کند. فلکسی کره‌ای و فلکسی چینی دو جنس اصلی موجود در بازار هستند و جنس کره‌ای آن مرغوب‌تر است.

بنر شبرنگ یا رفلکتیو

یک محصول جدید و پرفایده دیگر که مدتی است به عنوان یک روش تبلیغاتی جدید مطرح است، بنر شبرنگ (رفلکتیو) است. به کمک این محصول شما می‌توانید در فضاهای باز یک تابلوی تبلیغاتی داشته باشید که در شب، نیاز چندانی به نوری غیر از نور اطراف ندارد و با درخشندگی که ایجاد می‌کند، محتوای بنر شما را به خوبی به مخاطب خود عرضه می‌کند.

تفات بنر و فلکس

در مورد تفاوت بنر و فلکس باید بگوییم که همانطور که گفته شد فلکسی می‌تواند نور را از خود عبور دهد. تفاوت دیگر این است که فلکس به طور معمول ضخیم‌تر از بنر است و این سبب مقاومت بیشتر آن در برابر عوامل محیطی می‌شود. قیت بالاتر فلکسی را می‌توان به عنوان تفاوت مهم دیگر در نظر گرفت. اگر شما تابلویی می‌خواهید که نیاز به نور از پشت ندارد، بهتر است از بنر استفاده کنید و در غیر این صورت، استفاده از فلکس بهتر است.

سفارش اینترنتی چاپ بنر و فلکس در irchap

برای سفارش اینترنتی چاپ فلکس و بنر در irchap  باید بعد از ثبت نام فوری در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید.  مناسب بودن کیفیت فایل ارسالی باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. خدماتی مانند پانچ، ولد (دوخت اطراف بنر برای عبور چوب یا میله)، سفیدی دور بنر و ... هم در صورت درخواست شما انجام خواهد شد.


 جهت تماس با ما می‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.