آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

چاپ انواع بنر و فلکس با آی آر چاپ


چاپ روی سولیت دو رو

استفاده در فضای داخلی -PVC مات


متری90,000 تومان
چاپ فوری سولیت پشت طوسی

مناسب استند و رول آپ -PVC مات


متری80,000 تومان


چاپ سولیت

اگر می‌خواهید کیفیت چاپ و رزولوشن بالاتری نسبت به بنر یا استیکر داشته باشید، چاپ سولیت یا سولید یکی از پیشنهادات ما به شماست. درست است که قیمت چاپ سولیت نسبت به بنر و استیکر گران‌تر تمام می‌شود ولی مزیت آن ماندگاری بالا، مقاومت بیشتر در برابر نور، مقاومت بیشتر در برابر پارگی و رزولوشن چاپ بیشتر است. از چاپ سولیت به دلیل کیفیت بالای آن جهت چاپ طرح‌های مورد استفاده در دکوراسیون منازل یا ادارات، استند، رول آپ، بک استیج، فون عکاسی، لایت باکس‌ها و به طور کلی تبلیغات نمایشگاهی استفاده می‌شود.

سولیت چیست؟

سولیت خام یک نوع متریال از جنس pvc است که در ظاهر آن بافتی مشاهده نمی‌شود. کیفیت خوب سولیت موجب می‌شود که رزولوشن چاپ روی آن به چیزی در نزدیکی عکس برسد و ضمناً دو طرف آن قابل چاپ باشد. همچنین مقاومت بیشتر در مقابل پارگی نسبت به بنر و استیکر، جذب نور بالا و مات بودن، ثبات و پایداری رنگ، قابلیت شستشو و سازگاری با انواع شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی‌هایی است که سولیت دارد.  ضمناً سولیت نسبت به متریالی مانند وینیل که در استیکرها استفاده می‌شود از ضخامت و قوت بیشتری برخوردار است.

انواع چاپ سولیت

چاپ سولیت به دو نوع چاپ سولیت یک‌ رو و چاپ سولیت دو رو تقسیم می‌شود. چاپ سولیت یک رو هم به دو نوع چاپ سولیت پشت طوسی و چاپ سولیت پشت سفید تقسیم می‌شود. از سولیت پشت طوسی که کمی نور را از خود عبور می‌دهد، برای چاپ‌های یک رو که مناسب مواردی مانند استند و رول آپ است، استفاده می‌شود. سولیت پشت سفید هم در مقایسه با سولیت پشت طوسی، نور بیشتری را از خود عبور می‌دهد. شما می توانید در صورتی که علاقه داشته باشید که نور بیشتری از سولیت شما عبور کند و جذب نور آن کمتر باشد، از سولیت پشت سفید استفاده کنید.

از سولیت معمولی که قیمت آن کمی گران‌تر است و کاملاً مات است، در جاهایی استفاده می‌شود که نیاز به استفاده از هر دو طرف سولیت باشد و در هر دو طرف سولیت، طرح خاصی چاپ شود. این نوع سولیت با جذب کامل نور و عدم انعکاس آن می‌تواند، در دو طرف خود طرح جداگانه‌ای را به نمایش در بیاورد. سولیت معمولی بیشتر برای فضاهای داخلی به کار می‌رود. خوب است بدانید که برای چاپ روی سولیت در بیشتر چاپخانه‌های مدرن از دستگاه‌های چاپ پیشرفته مانند اکوسالونت ( چاپUV ) استفاده می‌شود.

چاپ سولیت برای فون عکاسی

یکی از کاربردهای چاپ سولیت، استفاده از آن در عکاسی و استودیوها به عنوان پرده‌ یا زمینه‌ای است که در پشت سر سوژه عکاسی یا فیلمبرداری قرار می‌گیرد. البته فون‌های کاغذی و پارچه‌ای هم وجود دارند و برخی از عکاسان از آنها استفاده می‌کنند. مشکل فون کاغذی در یکبار مصرف بودن آن است که باعث می‌شود که هزینه زیادی به شما تحمیل شود. مشکل فون پارچه‌ای هم در استهلاک زیاد آن و همچنین انعکاس نور فلاش دوربین است که کاهش کیفیت تصویر را در پی دارد. فون‌هایی که از جنس وینیل و pvc مانند سولیت ساخته می‌شوند، هر چند ممکن است در نگاه اول کمی گران‌ به نظر برسند ولی مات بودن آنها که سبب جذب نور زمینه و عدم انعکاس نور فلاش دوربین می‌شود، در کیفیت تصویر شما تأثیر شایانی خواهد داشت. این موضوع در کنار ماندگاری بالای سولیت به دلیل جنس پلاستیکی آن، هزینه پرداخت شده را برای شما جبران خواهد کرد. عکاسان عزیز می توانند با سفارش طرح یا رنگ دلخواه خود، فون عکاسی از جنس سولیت دریافت کنند.

چاپ سولیت برای بک استیج

یکی از نگرانی‌هایی که مسئولان برگزاری همایش‌ها، جشن‌ها و کنسرت‌ها دارند کیفیت خوب بک‌استیج یا همان دیوار پشت استیج یا محل برگزاری مراسم و حضور مجری، مهمانان، چهره‌های هنری و خوانندگان است. به خصوص در مواقعی که کیفیت عکس‌های خبری و تبلیغاتی که از مراسم منتشر می‌شود برای شما مهم است، این دغدغه بیشتر هم می‌شود. یکی از گزینه‌های خوب برای ساخت بک استیج، استفاده از چاپ سولیت است. شما می‌توانید طرح دلخواه خود را طراحی کنید و آن را در پشت سن یا استیج خود نصب کنید. همانطور که گفته شد جنس سولیت به کار رفته باعث خواهد شد که نور فلاش دوربین‌ها و همچنین نورهای اطراف که در چنین همایش‌هایی زیاد است، کاملاً جذب شود و عکس‌های با کیفیتی از مراسم شما به بیرون مخابره شود.

چاپ سولیت برای استند و رول آپ

یکی دیگر از کاربردهای سولیت، چاپ طرح بر روی آن برای نصب روی سازه‌های نمایشگاهی مانند استند ایکس و رول آپ است. هر چند می‌توان در چاپ طرح برای استند و رول آپ از بنر یا پلات لمینت هم استفاده کرد ولی به دلیل اینکه در بسیاری از طرح‌های نمایشگاهی، کیفیت بالا برای جذب مشتریان اهمیت بالایی دارد استفاده از سولیت می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. به خصوص اینکه خیلی از طرح‌ها مانند لوگوی شرکت که در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود، به طور معمول فقط به یک مقطع زمانی اختصاص ندارد و بهتر است با استفاده از چاپ سولیت یک محصول با کیفیت و با ماندگاری بیشتری داشته باشید تا در نمایشگاه‌های دیگر هم قابل استفاده باشد.

چاپ سولیت آنلاین در irchap

سفارش آنلاین چاپ سولیت را می‌توانید در یک روز کاری در irchap انجام دهید. به مشتریان اطمینان داده می‌شود با بهترین تکنولوژی روز و با چاپ UV، کار شما در اسرع وقت انجام خواهد شد. فقط کافیست بعد از ثبت نام فوری در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. برای چاپ طرح خود باید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل ارسالی باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد.

جهت تماس با ما می‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.

مطالب پیشنهادی: چاپ بنر تولد ، چاپ رول آپ


 چاپ انواع بنر و فلکس

نمونه‌های جالب برای چاپ تابلو شاسی

نمونه‌های جالب برای چاپ تابلو شاسی



تابلو شاسی یا تخته شاسی در واقع یک تابلوی هنری و تبلیغاتی است که برای نمایش تصاویر از فاصله نزدیک در فضاهای داخلی به کار می­رود. تخته شاسی­ها معمولاً به شکل مکعبی و با ضخامت 8، 16 یا 30 میلیمتر و از جنس MDF یا فیبر با کیفیت ساخته می­شوند. همانطور که در مطلب تخته شاسی به طور مفصل در مورد این محصول بیان شد انواع مختلف تخته شاسی مثل تخته شاسی چوبی، تخته شاسی طلقی، تخته شاسی طرح دار، تخته ­شاسی فانتزی، تخته ­شاسی شیشه ­ای، تخته­ شاسی کلاسوری، تخته ­شاسی کارتونی و ... وجود دارد که پرمصرف‌ترین نوع آن تخته شاسی ام دی اف است که توسط مجموعه irchap با کیفیت خوب و در طرح­های دلخواه شما ارائه می­شود. در نوشتار حاضر قصد داریم در مورد انواع روش‌های استفاده از تخته‌شاسی و به کارگیری چاپ تابلو شاسی در دکوراسیون داخلی صحبت کنیم.

تخته شاسی پرتره

با توجه به اینکه تخته شاسی به صورت مکعبی ساخته می‌شود، بنابراین در هنگام اتصال بر روی دیوار، طرح مورد نظر شما چند سانتیمتر با دیوار فاصله خواهد داشت و همین موضوع باعث می‌شود که صورت انسان یا حیوانی که بر روی تخته شاسی قرار دارد، توجه مخاطب را بیشتر به خود جلب کند. از طرف دیگر با توجه به اینکه تخته شاسی برای نمایش تصاویر از نزدیک کاربرد دارد، گزینه مناسبی برای تابلوی پرتره است. تابلو شاسی مشاهیر و تابلوشاسی بازیگران در زمره همین دسته جای می گیرند. نمونه‌‌ زیر از این دسته است:


تخته شاسی چند تکه

یکی از ایده‌های جالبی که برای استفاده از تخته شاسی وجود دارد نمایش یک تصویر کامل به کمک چند تخته شاسی مختلف است. ترفندی که در این نوع طراحی به کار می‌رود این است که به دلیل چند تکه بودن تصویر، به محض اینکه چشم مخاطب به تخته شاسی ها می افتد، ذهن وی درگیر کنار هم قرار دادن آنها برای مجسم کردن یک تصویر کامل خواهد شد. درست در همین جاست که ماندگاری و تأثیر تصویر در ذهن مخاطب بیتشر می‌شود. نمونه‌های زیر شگردهای مختلفی است که در این روش به کار برده می‌شود:

در نمونه زیر در کنار یک طرح چند تکه از تخته‌شاسی‌ها به کمک یک قاب چوبی خوش رنگ به زیبایی طرح نهایی افزوده شده است:


دقت کنید که در هنگام نصب این تکه‌ها باید یک فاصله کوتاه چند سانتی‌متری به اندازه یکسان بین آنها ایجاد کنید تا زیبایی کار دو چندان شود. برای چاپ این نوع تخته شاسی‌ها کافیست تا طرح کامل را به کارشناسانirchap  تحویل دهید تا برش‌های لازم  در آن داده شود و فقط قسمت‌های مورد نظر شما روی تخته شاسی چاپ شود.

تخته شاسی‌های ست

گاهی چندین تخته شاسی که هر یک به تنهایی یک طرح کامل هستند، ممکن است در کنار هم نصب شوند تا یک طرح کلی را ایجاد کنند و به اصطلاح ست شوند. در این بخش ایده‌های جالب زیادی وجود دارد که چند نمونه مهم را در ادامه بررسی می‌کنیم:

مثلاً ممکن است شما بخواهید تصویر تمام اعضای خانواده خود را در یک جا و در کنار هم بر روی دیوار نصب کنید. بدین ترتیب می‌توانید با ایجاد یک طرح زیبا روی دیوار آنها را در کنار هم داشته باشید. نمونه زیر را ببینید:

گاهی لازم دارید که لٌختی کنج دیوار را بپوشانید. در این مواقع معمولاً افراد به فکر گذاشتن یک گلدان یا چیزی شبیه آن می‌فتند. از آن جایی هم که کنج دیوار دید مناسبی ندارد بیشتر افراد از گذاشتن تابلو در کنج دیوار خودداری می‌کنند و برای گذاشتن تابلو به دنبال نقطه‌ای هستند که دید خیلی خوبی داشته باشد. ولی به کمک ایده استفاده از تابلوشاسی‌های ست می‌توانید این مشکل را حل کنید. بدین ترتیب از هر طرف که به مجموعه تابلوها نگاه شود باز هم یک بخش مناسب از تابلوها به خوبی دیده خواهد شد. در نمونه زیر از این روش استفاده شده است:

خیلی از افراد که به حوزه خاصی در سینما، ورزش، موسیقی یا علم علاقه دارند دوست دارند تصاویر مجموعه‌ای از افراد را در حوزه مورد علاقه خود در کنار هم داشته باشند و به مرور با افزایش علاقه‌مندی‌های خود، تصاویر جدیدی را به این مجموعه اضافه کنند. به دلیل قیمت پایین تابلو شاسی‌ها استفاده از آنها یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار است. نمونه زیر در حوزه موسیقی انتخاب شده است:

تخته شاسی رومیزی

استفاده از تخته شاسی‌ها بسیار گسترده است و به اتصال روی دیوار ختم نمی‌شود. بسیاری از افراد از تخته شاسی به عنوان تابلوی رومیزی استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه تخته شاسی ها اصولاً برای نمایش تصویر از نزدیک طراحی شده‌اند، در صورت استفاده از آنها بر روی میز، حس نزدیکی بیشتری به مخاطب القا خواهند کرد. بنابراین اگر دوست دارید که یک تصویر حتی از تابلوهای دیواری خانه هم بیشتر جلوی چشم شما باشد، استفاده از تخته شاسی رومیزی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. تابلوی زیر نمونه‌ای از این نوع کاربرد است:


تخته شاسی طرح دار

یکی از موارد پر استفاده دیگر، تخته شاسی طرح دار است. در این نوع تخته شاسی‌ها با برش های دقیق بر روی تخته شاسی، آن را به شکل طرح مورد نظر در می‌آورند. شما می‌توانید طرح های مختلفی را برش دهید و به کمک سایر محصولات مانند استیکر دیواری، دکوراسیون منزل خود را زیبا کنید.



تخته شاسی چند عکس

گاهی ممکن است بخواهید چندین تصویر را فقط در یک تابلو شاسی داشته باشید. هر چند این روش، کمتر استفاده می‌شود ولی اگر بخواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و چندین تصویر را همزمان در یک تابلو داشته باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید. مثلاً شما می‌توانید مجموعه تصاویر با کیفیت و خوب خود را در یکی از سفرهای هیجان انگیز، در یک تابلو جا دهید و یا همه تصاویری را که در یک جشن خاطره‌انگیز داشته‌اید در یک تابلو شاسی چاپ کنید. فقط باید از کیفیت خوب تصاویر خود اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز به وسیله ابزارهای لازم، رزولوشن آنها را بالا ببرید تا وقتی در اندازه کوچک چاپ می‌شوند از کیفیت لازم برخوردار باشند. ضمناً بهتر است تا جایی که ابعاد دکوراسیون شما اجازه می‌دهد، ابعاد تخته شاسی خود را بزرگ در نظر بگیرید. نمونه زیر از این تکنیک استفاده کرده است:

تخته شاسی تجاری

چاپ لوگوی شرکت‌ها بر روی تخته شاسی و نصب آن در ورودی شرکت یا در اتاق مدیر عامل یکی از کاربردهای تخته شاسی تجاری است. شما می‌توانید از تخته شاسی به صورت رومیزی برای میز مدیر عامل یا سایر مدیران شرکت استفاده کنید.

تابلو شاسی انیمه

تخته شاسی یا همان تابلو شاسی انیمه نوعی از این محصول است که در آن از تصاویر انیمیشن استفاده شده است که بیشتر در بازی‌ها و کارتون‌ها مشاهده می‌شود. در صورت علاقه خود یا فرزندتان به این نوع محصول هم می‌توانید بعد از انتخاب اندازه و طرح مورد نظر، آن را سفارش دهید. به این محصول تخته شاسی کارتونی یا تابلو شاسی گیمینگ هم گفته می‌شود. شما می‌توانید از این محصول در اتاق خواب کودک و یا نقاط مختلف خانه استفاده کنید تا خانه را برای زندگی او جذاب‌تر کنید. نمونه‌ای از این نوع تخته شاسی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

تابلو شاسی طرح نوشته

یکی از زیباترین طرح‌هایی که می توان به کمک تابلو شاسی و به خصوص تابلوشاسی ام دی اف تولید کرد، تابلو شاسی طرح نوشته است. شما می‌توانید نوشته‌های زیبا را به طور مستقل یا در کنار طرح مربوط به آن بر روی تخته شاسی چاپ کنید و آن را همواره در خانه کنار دیدگان خود داشته باشید. اگر از تصویر در کنار نوشته استفاده می‌کنید، بهتر است تصویر استفاده شده با متن شما تناسب داشته باشد. این نوع تابلوشاسی برای روی میز هم به وفور استفاده می‌شود. نمونه‌های جذاب زیر از این دسته هستند:

تابلو شاسی طرح نوشته

یکی از زیباترین طرح‌هایی که می توان به کمک تابلو شاسی و به خصوص تابلوشاسی ام دی اف تولید کرد، تابلو شاسی طرح نوشته است. شما می‌توانید نوشته‌های زیبا را به طور مستقل یا در کنار طرح مربوط به آن بر روی تخته شاسی چاپ کنید و آن را همواره در خانه کنار دیدگان خود داشته باشید. اگر از تصویر در کنار نوشته استفاده می‌کنید، بهتر است تصویر استفاده شده با متن شما تناسب داشته باشد. این نوع تابلوشاسی برای روی میز هم به وفور استفاده می‌شود. نمونه‌های جذاب زیر از این دسته هستند:

خرید تابلو شاسی ارزان

برای خرید تابلو شاسی ارزان می‌توانید به صورت فوری در سایت ثبت نام کنید و بعد از پرداخت مبلغ نهایی، در 2 یا 3 روز کاری محصول خود را در درب منزل تحویل بگیرید. در irchap تابلوشاسی‌ها در اندازه‌های ۲۰ در ۳۰ ، ۳۰ در ۳۰ ، ۳۰ در ۴۰، ۳۰ در ۶۰ ، ۴۰ در ۶۰ ، ۵۰ در ۵۰، ۵۰ در ۷۰، ۵۰ در ۱۰۰، ۷۰ در ۷۰، ۶۰ در ۹۰ و ۷۰ در ۱۰۰ تولید و با طرح‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت ارزان تابلو شاسی‌ها یکی از دلایل استقبال مشتریان از این محصول است.

خرید تابلو شاسی با طرح دلخواه

برای خرید تابلو شاسی با طرح دلخواه می‌توانید در بین طرح‌های موجود در سایت، طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و یا فایل طرح مد نظر خود را برای ما ارسال کنید. دقت کنید که برای افزایش کیفیت و سرعت کار شما بهتر است فایل ارائه شده، کیفیت مطلوبی داشته باشد و خروجی آن با مد رنگی CMYK‌ که مختص چاپ است، گرفته شده باشد. البته در صورت هر گونه ایراد در فایل، بعد از مشورت با شما تغییرات لازم توسط کارشناسان ما ایجاد خواهد شد.

برای تماس با ما و سفارش تابلو شاسی می­توانید تلفنهای تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح، به شما پیشنهاد کنند.

چاپ سولیت با آی آر چاپ

چاپ سولیت


اگر می‌خواهید کیفیت چاپ و رزولوشن بالاتری نسبت به بنر یا استیکر داشته باشید، چاپ سولیت یا سولید یکی از پیشنهادات ما به شماست. درست است که قیمت چاپ سولیت نسبت به بنر و استیکر گران‌تر تمام می‌شود ولی مزیت آن ماندگاری بالا، مقاومت بیشتر در برابر نور، مقاومت بیشتر در برابر پارگی و رزولوشن چاپ بیشتر است. از چاپ سولیت به دلیل کیفیت بالای آن جهت چاپ طرح‌های مورد استفاده در دکوراسیون منازل یا ادارات، استند، رول آپ، بک استیج، فون عکاسی، لایت باکس‌ها و به طور کلی تبلیغات نمایشگاهی استفاده می‌شود.

سولیت چیست؟

سولیت خام یک نوع متریال از جنس pvc است که در ظاهر آن بافتی مشاهده نمی‌شود. کیفیت خوب سولیت موجب می‌شود که رزولوشن چاپ روی آن به چیزی در نزدیکی عکس برسد و ضمناً دو طرف آن قابل چاپ باشد. همچنین مقاومت بیشتر در مقابل پارگی نسبت به بنر و استیکر، جذب نور بالا و مات بودن، ثبات و پایداری رنگ، قابلیت شستشو و سازگاری با انواع شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی‌هایی است که سولیت دارد.  ضمناً سولیت نسبت به متریالی مانند وینیل که در استیکرها استفاده می‌شود از ضخامت و قوت بیشتری برخوردار است.

انواع چاپ سولیت

چاپ سولیت به دو نوع چاپ سولیت یک‌ رو و چاپ سولیت دو رو تقسیم می‌شود. چاپ سولیت یک رو هم به دو نوع چاپ سولیت پشت طوسی و چاپ سولیت پشت سفید تقسیم می‌شود. از سولیت پشت طوسی که کمی نور را از خود عبور می‌دهد، برای چاپ‌های یک رو که مناسب مواردی مانند استند و رول آپ است، استفاده می‌شود. سولیت پشت سفید هم در مقایسه با سولیت پشت طوسی، نور بیشتری را از خود عبور می‌دهد. شما می توانید در صورتی که علاقه داشته باشید که نور بیشتری از سولیت شما عبور کند و جذب نور آن کمتر باشد، از سولیت پشت سفید استفاده کنید.

از سولیت معمولی که قیمت آن کمی گران‌تر است و کاملاً مات است، در جاهایی استفاده می‌شود که نیاز به استفاده از هر دو طرف سولیت باشد و در هر دو طرف سولیت، طرح خاصی چاپ شود. این نوع سولیت با جذب کامل نور و عدم انعکاس آن می‌تواند، در دو طرف خود طرح جداگانه‌ای را به نمایش در بیاورد. سولیت معمولی بیشتر برای فضاهای داخلی به کار می‌رود. خوب است بدانید که برای چاپ روی سولیت در بیشتر چاپخانه‌های مدرن از دستگاه‌های چاپ پیشرفته مانند اکوسالونت ( چاپUV ) استفاده می‌شود.

چاپ سولیت برای فون عکاسی

یکی از کاربردهای چاپ سولیت، استفاده از آن در عکاسی و استودیوها به عنوان پرده‌ یا زمینه‌ای است که در پشت سر سوژه عکاسی یا فیلمبرداری قرار می‌گیرد. البته فون‌های کاغذی و پارچه‌ای هم وجود دارند و برخی از عکاسان از آنها استفاده می‌کنند. مشکل فون کاغذی در یکبار مصرف بودن آن است که باعث می‌شود که هزینه زیادی به شما تحمیل شود. مشکل فون پارچه‌ای هم در استهلاک زیاد آن و همچنین انعکاس نور فلاش دوربین است که کاهش کیفیت تصویر را در پی دارد. فون‌هایی که از جنس وینیل و pvc مانند سولیت ساخته می‌شوند، هر چند ممکن است در نگاه اول کمی گران‌ به نظر برسند ولی مات بودن آنها که سبب جذب نور زمینه و عدم انعکاس نور فلاش دوربین می‌شود، در کیفیت تصویر شما تأثیر شایانی خواهد داشت. این موضوع در کنار ماندگاری بالای سولیت به دلیل جنس پلاستیکی آن، هزینه پرداخت شده را برای شما جبران خواهد کرد. عکاسان عزیز می توانند با سفارش طرح یا رنگ دلخواه خود، فون عکاسی از جنس سولیت دریافت کنند.

چاپ سولیت برای بک استیج

یکی از نگرانی‌هایی که مسئولان برگزاری همایش‌ها، جشن‌ها و کنسرت‌ها دارند کیفیت خوب بک‌استیج یا همان دیوار پشت استیج یا محل برگزاری مراسم و حضور مجری، مهمانان، چهره‌های هنری و خوانندگان است. به خصوص در مواقعی که کیفیت عکس‌های خبری و تبلیغاتی که از مراسم منتشر می‌شود برای شما مهم است، این دغدغه بیشتر هم می‌شود. یکی از گزینه‌های خوب برای ساخت بک استیج، استفاده از چاپ سولیت است. شما می‌توانید طرح دلخواه خود را طراحی کنید و آن را در پشت سن یا استیج خود نصب کنید. همانطور که گفته شد جنس سولیت به کار رفته باعث خواهد شد که نور فلاش دوربین‌ها و همچنین نورهای اطراف که در چنین همایش‌هایی زیاد است، کاملاً جذب شود و عکس‌های با کیفیتی از مراسم شما به بیرون مخابره شود.

چاپ سولیت برای استند و رول آپ

یکی دیگر از کاربردهای سولیت، چاپ طرح بر روی آن برای نصب روی سازه‌های نمایشگاهی مانند استند ایکس و رول آپ است. هر چند می‌توان در چاپ طرح برای استند و رول آپ از بنر یا پلات لمینت هم استفاده کرد ولی به دلیل اینکه در بسیاری از طرح‌های نمایشگاهی، کیفیت بالا برای جذب مشتریان اهمیت بالایی دارد استفاده از سولیت می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. به خصوص اینکه خیلی از طرح‌ها مانند لوگوی شرکت که در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود، به طور معمول فقط به یک مقطع زمانی اختصاص ندارد و بهتر است با استفاده از چاپ سولیت یک محصول با کیفیت و با ماندگاری بیشتری داشته باشید تا در نمایشگاه‌های دیگر هم قابل استفاده باشد.

چاپ سولیت آنلاین در irchap

سفارش آنلاین چاپ سولیت را می‌توانید در یک روز کاری در irchap انجام دهید. به مشتریان اطمینان داده می‌شود با بهترین تکنولوژی روز و با چاپ UV، کار شما در اسرع وقت انجام خواهد شد. فقط کافیست بعد از ثبت نام فوری در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. برای چاپ طرح خود باید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل ارسالی باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد.

جهت تماس با ما می‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.

مطالب پیشنهادی: چاپ بنر تولد ، چاپ رول آپ


چاپ بک لایت با آی آر چاپ

چاپ بک لایت


یکی از انواع چاپ که در بسیاری از زمینه هایی کاربرد دارد چاپ بک لایت می باشد . این نوع چاپ دارای دو بخش پوسته رویی و نور پردازی در پشت کار می باشد . قطعا ته به حال دیده اید که این نوع تابلو ها چه نمای زیبایی دارند و به کمک آن ها می توان تبلیغات موثی در انظار عمومی داشت . 

لایت باکس چوبی

تابلو لایت باکس چوبی و یا ام دی اف یکی از جدید ترین و خاص ترین نمونه ها و انواع لایت باکس در دنیای تبلیغات محسوب می شوند . در واقع لایت باکس یا بک لایت به تابلوهایی گفته می شود که نورپردازی آن ها از پشت تصویر انجام می شود و به شکل یک جعبه می باشند . 

تابلوهای لایت باکس در ضخامتهای متفاوت و متریال متنوع ، قابل طراحی و ساخت می باشند . این مدل تابلو لایت باکس چوبی ، از یک صفحه نورانی و چراغ SMD یا LED ساخته می شود و جنس قاب آن از چوب ام دی اف می باشد . قبل از این ، سیستم روشنایی تابلوهای لایت باکس از نوع فلورسنت (مهتابی های نصب شده در بعضی تابو هایی بک لایت) بوده که این نوع سیستم نوردهی برای لایت باکسها یک ایراد بزرگ محسوب می شد و خوشبختانه امروز این ایراد برطرف شده . به این علت که مصرف برق بالایی داشته و در سطح تصویر ، نور به صورت یکنواخت پخش نمی شد . در حالی که لامپ های SMD علاوه بر کاهش مصرف برق ، طول عمر منبع نور را افزایش می دهند و در کل دارای شرایط بهتری می باشند . 

چاپ بک لایت پارچه ای

پارچه ای که برای چاپ بک لایت پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرد از جنس ساتن می باشد . این نوع چاپ به این صورت می باشد که طرح و تصویر مورد نظر روی بک لایت پارچه ای با دستگاه فلت بد یا یووی رول چاپ شده و با داشتن قابلیت عبور دهی نور از خود در صورت تابیدن نور از پشت پارچه توسط مهتابی ، لامپ ال ای دی یا اس ام دی و یا هر نوع نور دیگری ، لامپ کم مصرف روشن شده و جلوه زیبا و روح انگیزی به طرح می بخشد و امروزه شاهد تعداد زیادی از این نوع تابلو ها در سطح شهر هستیم . 

امروزه چاپ بک لایت پارچه در ابعاد و گرماژ مختلف انجام می شود و به علت ضخامت کم و سبک بودن وزن آن ، مقاومت در برابر آب و انعطاف پذیر بودن و .  .  . در اغلب محیط های داخلی برای تبلیغات و تزئینات کاربرد فراوانی دارد . این نوع تابلو یکی از انواع پر استفاده تابلو های بک لایت می باشد . 

کاربرد بک لایت

بهتر است تا در ابتدای این بخش از تشابه کارکرد تلوزیون و بک لایت بگوییم . 

روش کار تلویزیون های ال سی دی و تولید تصویر به این صورت می باشد که سیگنال تصویر در بخش های مختلف پردازش شده و در آخر به وسیله اتصالات برای نمایش به صفحه نمایش منتقل می شود اما این تصویر به تنهایی قابل دیده شدن نمی باشد ؛ چرا که نور سفید ندارد و این نور را بخش بک لایت برای دیده شدن تصویر تولید می کند تا نمای مورد نظر تولید شود . 

نور بک لایت در تکنولوژی های مختلف تلویزیون به وسیله انواع لامپ های مختلف تولید شده و از پشت به تصویر تابانده می شود و تصویر را واضح و قابل مشاهده می کند . مثال بسیار ساده ای که در توصیف نحوه عملکرد بک لایت تلویزیون می توان از آن نام برد نحوه دیدن عکس های رادیولوژی توسط پزشکان می باشد . اگر دقت کرد باشید آن را در مقابل یک صفحه نوری سفید قرار می دهند تا اجزاء آن قابل دیدن باشد . در این روش دیدن عکس ، تصویر وجود دارد و نور سفید آن را قابل دیدن می کند و در انتها نمای زیبایی به آن می بخشد . 


تابلو باکس نوری


یکی از عناصری که باعث جلب توجه بیشتر یک شی برای مخاطبان می شود ، نور و درخشش می باشد زیرا کمک می کند تا نمای اشیا چشم نواز تر باشد و بتوان از دیدن آن ها لذت برد . لذا مدت هاست که برای جذابیت بیشتر تابلو های تبلیغاتی ، از انواع لایت باکس ها استفاده می شود . این تابلوهای نوری انواع مختلفی دارند و تا این جایی مقاله کم و بیش با انواع آن آشنا شده اید. برخی نازک می باشند و برخی دارای ضخامت زیاد. برخی مناسب داخل ساختمان می باشند و برخی مناسب بیرون از مکان مورد نظر و برای نمایان سازی در انظار عمومی . اما به طور کلی موارد زیر به عنوان شاخصه های یک لایت باکس و یا تابلو بک لایت شناخته می شوند : 

  • ضخامت
  • یکنواختی پخش نور ( دیدن نشدن رد ال ای دی ها روی صفحه و نمای یک دست و عالی )
  • داخلی یا خارجی بودن ( ایندور یا اوت دور بودن تابلو )
  • دیواری ، رومیزی ، سقفی یا توکار بودن ( و یا استفاده های دیگر .  .  . )
  • ترانس داشتن یا نداشتن تابلو
  • قابل تعویض بودن طرح و نمای رویی

چاپ لایت باکس

تا به این جای متن متوجه شده ایم که بک لایت یا لایت باکس نوعی تابلو تبلیغاتی می باشد که اثر چاپی درقالبی از چوب ، آلومینیوم ، پلکسی گلاس ، کامپوزیت و … ارائه می شود . 

در چاپ بک لایت می شود از روشنایی جهت نمایش اثر چاپی استفاده کرد . استفاده از تابلو لایت باکس های تبلیغاتی روشی مناسب جهت معرفی برند و نام تجاری محصولات می باشد . همانطور که از نام بک لایت مشخص می باشد بک لایت به معنای پشت روشن می باشد که جنس ترانسپرت داشته و منبع نور به پشت آن می تابد و نمای زیبا برای نمایش به عموم برای ما پدید می آورد . 

منبع نور بک لایت می تواند یک لامپ کم مصرف یا لامپ های ال ای دی و… باشد . تابش نور به چاپ بک لایت منجر به زیبایی تابلو شده و اثر بیشتری در مخاطب می گذارد و جذابیت بیشتر برای مخاطبان دارد . چاپ بک لایت در پرینتر های دیجیتال نظیر پرینتر های لیزری و پرینتر های جوهری صورت می گیرد . 

نوع چاپ بک لایت از لحاظ جنس متریال چاپی ، کیفیت و ضخامت می تواند متفاوت باشد و تنها یک نوع برای این کار وجود ندارد . با چاپ تصاویر رنگی با کیفیت و استفاده مناسب از نور تابلو تبلیغاتی مناسبی بدست می آید که هم در طول روز و هم در طول شب زیبایی خاصی را بوجود می آورد و صحنه ای خیره کننده برای آن ها بوجود می آورد . بک لایت بایستی مقاوم بوده و در مقابل آب و رطوبت استحکام لازم را داشته باشند . روش چاپ بک لایت می تواند انواع مختلفی داشته باشد ولی چاپ جوهر افشان و لیزری و چاپ اسکرین از مرسوم ترین روش های چاپ بک لایت محسوب می شود و امروزه این روش ها بالا ترین ستفاده را در بین باقی روش ها دارند . 


irchap.loxblog.com/post/18/چاپ بک لایت با آی آر چاپ.htm

چاپ بک لایت شیشه ای

شیشه دیگر متریال مورد استفاده در چاپ تابلو بک لایت می باشد که به دلیل غیر قابل جذب بودن ، ضد خش بودن ، بی رنگ بودن و شفاف بودن امکان تصاویر مختلف بر روی آن وجود دارد . همچنین شیشه می‌ تواند به راحتی نور را از خود عبور دهد و نمایی زیبا و یک ست بوجود بیاورد ، با این حال معمولا در چاپ بک لایت شیشه ای از رنگ های تیره استفاده شده و طرح های ساخته شده به کمک رنگ های تیره اغلب طراحی می شوند و همچنین طرح به گونه‌ ای باشد که قسمت‌ های روشن نسبت به قسمت های تیره نور بیشتری را از خود عبور می دهد و علاوه بر این که با این کار هنگامی که از پشت شیشه ، نور عبور داده می شود تصویر روشن شده جلوه بسیار زیادی دارد ، تاثیر فوق العاده ای بر روی مخاطب می گذارد . در طرحی چاپ و ساخت آن از بهترین جوهر ها استفاده شده و با استفاده از دستگاه فلت بر روی شیشه ست شده و قرار می گیرد . این موارد منجر به ایجاد جلوه ای زیبا بر روی شیشه شده و موجب می شود طول عمر آن افزایش پیدا کند وعلاوه بر این که عمر آن را افزایش می دهد نمایی زیبا تر و جذاب تر نیز به آن می دهد . توجه داشته باشید این نوع روی شیشه مقاوم در برابر آفتاب بوده و قابل شستشو می باشد . به طور کلی آن شیشه در انواع ضخامت های مختلف تولید شده و شامل انواع شیشه معمولی ، کلیر و کریستالی و یا حتی انواع دیگر نیز می‌ شود . چاپ استیکر نیز از جمله محبوب ترین بخش های آن تبلیغات محیطی می باشد . 

چاپ بک لایت طلقی در چه مواردی استفاده می شود؟

دیگر دسته از انواع آن ، چاپ طلقی می باشد . لازم است بدانید طلق نیز متریالی از جنس پی وی سی است و به علت شفافیت ، سبکی ، مقاومت در برابر شکستگی و انعطاف پذیری در این نوع از تابلو ها کاربرد دارد . طلق مانند دیگر متریال هایی که گفته شد قابلیت عبور نور را داشته و به همین دلیل برای زیبا سازی و اثر بخشی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . با این حال لازم است بدانید که متناسب با سلیقه مشتری و طلقی در لایت باکس های کریستالی و استپ فریم مورد استفاده قرار می‌ گیرد . 

چاپ بک لایت پلی کربنات چیست؟

دسته دیگری از انواع تابلو های بک لایت ، تابلو های بک لایت پلی کربنات است که این متریال ، متریالی شفاف و پلیمری است که در برابر ضربه و شکسته شدن مقاومت بسیار بالایی دارد و به خاطر ساختار پلیمری که دارد دارای مقاومت بسیار بالا می باشد . اگر چه ظاهری شبیه به شیشه دارد ، اما به دلیل ویژگی های منحصر به فرد گزینه مناسبی به جای شیشه می باشد و کمی با خود شیشه متمایز است . چاپ بر روی ورق های پلی کربنات مزایای زیادی دارد ؛ زیرا قابلیت شستشو دارد و انعطاف پذیری بالایی را دارا است و همین سبب می شود طول عمر بالاتری نسبت به باقی انواع چاپ داشته باشد . از طرفی تنوع رنگ زیاد و سازگاری آن با هر نوع شرایط آب و هوایی موجب استفاده بیش از حد از این متریال برای این نوع تابلو شده است . همچنین جالب است که بدانید این متریال در برابر حرارت و نور خورشید و اشعه یو وی مقاومت زیادی دارد و نور خورشید نمی تواند تاثیر خاصی روی آن بگذارد . همانطور که گفته شد چاپ بک لایت پلی کربنات دارای رنگ بندی متنوعی است که شامل آبی ، سفید شیری ، نقره ای شفاف ، برنز ، بی رنگ ، قرمز ، مشکی ، زرد ، سبز فیروزه ای و سبز می باشد ولی برای طراحی این گونه تابلو ها نیازی به استفاده از خیلیی رنگ ها ندارید و انتخاب ابعاد و ضخامت و رنگ این نوع بسته به مکان نصب شده و کاربرد آن متفاوت می باشد . 


چاپ و نصب استیکر

چاپ و نصب استیکر


حتماً شما هم تصاویری که روی شیشه برخی فروشگاه‌ها چسبیده شده است را دیده‌اید و یا به استیکر خودرو دیجی کالا وقتی به درب منزل شما برای تحویل کالا آمده است، دقت کرده‌اید. نامی که در حرفه چاپ و تبلیغات به این تصاویر داده می‌شود، استیکر است. استیکر یا وینیل یا لیبل، یک لایه نازک ولی مقاوم از جنس pvc‌ است که با اهداف تبلیغاتی یا تزیینی بر روی اکثر سطوح مانند دیوار، پلاستیک، فلز، شیشه، چوب،MDF، گچ و ... قابل چسباندن است. استیکر کاربردهای زیادی در حوزه تبلیغات تجاری برای معرفی انواع محصولات غذایی، شوینده‌ها و کالاهای مختلف دارد. همچنین از استیکرها بر روی درب شیشه‌های ورودی، دیوارها، کف یا سقف شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف برای معرفی محصولات و خدمات آنها به وفور استفاده می‌شود. علاوه بر این از استیکر برای زیباسازی دکوراسیون منازل هم می‌توان به خوبی استفاده کرد و طرح‌ها و نماهای زیبایی را با قیمت ارزان ایجاد کرد. اگر شما هم به دنبال طراحی برچسب روی شیشه مغازه خود هستید و یا می‌خواهید به جای کاغذ دیواری در خانه خود از استیکرهای زیبا استفاده کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

چاپ وینیل چیست؟

چاپ وینیل یا همان چاپ استیکر نوعی فناوری چاپ است که توسط دستگاه‌های چاپ پیشرفته مانند اکوسالونت بر روی یک لایه نازک از pvc انجام می‌شود. این نوع چاپ بسیار با کیفیت بوده و قابل شستشو است. اندازه چاپ وینیل طوری است که می‌تواند ابعاد کوچک مانند برچسب یک شیشه مربا تا تبلیغاتی را که بر روی یک قطار نصب می‌شود، پشتیبانی ‌کند. در ادامه با ما باشید تا در مورد انواع استیکر و کاربردهای آن بیشتر بدانید.

انواع استیکر یا وینیل

استیکر را معمولاً از جهت رنگ زمینه به چهار دسته استیکر شیشه‌ای، استیکر شیری، استیکر خود رنگ و استیکر شب‌رنگ تقسیم می‌کنند.

استیکر شیشه‌ای:

این نوع استیکر بر روی شیشه‌ها نصب می‌شود و به طور معمول روی شیشه‌های ورودی درب فروشگاه‌ها و محل‌های کار استفاده می‌شود. مهمترین ویژگی استیکر شیشه‌ای این است که زمینه طرح شما بی‌رنگ است و در آن از وینیل شفاف استفاده می‌شود. در نتیجه طرح از دو طرف قابل دیدن است. بدین ترتیب حداکثر بازدهی تبلیغاتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. فروش استیکر شیشه‌ای در مجموعه irchap‌ از اینجا انجام می‌شود.

استیکر شیری

ویژگی استیکر شیری این است که رنگ زمنیه pvc در آن سفید یا شیری است و این موضوع باعث می‌شود که دید این نوع استیکر فقط از یک طرف باشد. این نوع استیکر از محبوبیت و کاربردهای بیشتری نسبت به استیکر شیشه‌ای برخوردار است. همین نوع استیکر است که برای تبلیغات روی خودروها و یا دیوارها و کف فروشگاه‌ها و همچنین فضای داخلی خانه‌ها استفاده می‌شود. برای خرید استیکر شیری که در دو نوع براق و مات عرضه‌ می‌شود، می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

در مورد استیکر خود رنگ و استیکر شب‌رنگ هم باید بگوییم که نوع اول به استیکری گفته می‌شود که رنگ زمینه را خودتان انتخاب می‌کنید و نوع دوم استیکری است که به دلیل بافت خاصی که در آن به کار می‌رود، در شب با بازتاب نور محیط، درخشندگی خاصی در طرح شما ایجاد می‌کند.

چاپ استیکر مش

استیکر مش هیچ تفاوتی از جهت کیفیت و نوع خدمات با سایر استیکر ها ندارد. این نوع استیکر مانند استیکر شیشه‌ای روی شیشه نصب می‌شود و وجود سوراخ‌های متعدد روی آن کمک می‌کند تا فضای داخلی از نور بیرون محروم نشود و تا حد زیادی دید از بیرون از بین می‌رود، بنابراین در کنار تبلیغات پشت شیشه مغازه یا فروشگاه خود می‌توانید از نور بیرون هم استفاده کنید.

قیمت چاپ و نصب استیکر

برای بررسی قیمت چاپ و نصب استیکر باید دو مؤلفه جنس وینیل یا استیکر و همچنین تکنولوژی چاپ را در نظر بگیریم. چاپ استیکر و لیبل در حال حاضر توسط دو دستگاه اصلی اکوسالونت و یا یو وی انجام می‌شود. چاپ UV‌ از چاپ اکو کیفیت بهتری دارد ولی هزینه چاپ آن بالاتر می‌باشد. از مزایای چاپ UV‌ می‌توان به رزولوشن بالای چاپ، ماندگاری خیلی بالا در مقابل نور آفتاب و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. همچنین دو برند اصلی وینیل موجود در بازار، برند چینی و ترک هستند که برند ترک کمی گران‌تر است و کیفیت بهتری دارد.

 قیمت چاپ استکیر شیری از چاپ استیکر شیشه‌ای ارزان‌تر است و قیمت برچسب مش یا همان استیکر مش با استیکر شیشه‌ای تقریباً یکسان است. چاپ استیکر با لمینت هم حدود ۷۰ درصد در هر متر مربع به هزینه شما می‌افزاید ولی کیفیت محصول خروجی و ماندگاری آن را بسیار بالا خواهد برد. توصیه می­کنیم در صورتی که می‌خواهید چندین سال از استیکر خود استفاده کنید از چاپUV و برند ترک استفاده کنید ولی اگر قصد استفاده از محصول در زمان‌های کمتری را دارید، می‌توانید از قیمت‌های ارزان‌تر استفاده کنید.

نصب استیکر و مش

به طور کلی نصب استیکر و مش هیچ تفاوت خاصی با هم ندارند و مانند هم انجام می‌شوند. البته این کار به خصوص برای اندازه‌های بزرگ کمی دشوار است و بهتر است از افراد با تجربه استفاده کنید. در صورتی که سطح مورد نظر شما صاف باشد به راحتی می‌توانید کار نصب استیکر مش یا غیر مش را خودتان انجام دهید. فراموش نکنید قبل از جدا کردن پوشش استیکر، سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کنید تا هیچ برآمدگی نداشته باشد. قیمت نصب استیکر خیلی زیاد نیست و توصیه می‌کنیم که در صورتی که احساس می‌کنید از عهده آن برنمی‌آیید، ریسک نکنید و کار را به اهلش بسپارید. در ادامه نحوه نصب استیکر بر روی دیوار را به عنوان نمونه بخوانید.

نحوه نصب استیکر دیواری

برای نصب استیکر دیواری باید بعد از جدا کردن پوشش سطحی استیکر، آن را به وسیله یک کاردک یا چیزی شبیه به آن به تدریج روی دیوار بچسبانید. وقتی که این کار به خوبی انجام شد، وقت آن است که پوشش پلاستیکی دوم استیکر را هم از روی آن بردارید. برای این کار باید دقت کنید که به هیچ وجه پوشش پلاستیکی را به صورت عمود بر روی دیوار نکشید بلکه باید آن را به صورت ۱۸۰ درجه و در حالت چسبیده روی دیوار، خیلی آرام بکشید تا هیچ آسیبی به استیکر نرسد و از سطح دیوار جدا نشود. بعد از اتمام کار فقط تا چند دقیقه فرصت دارید که در صورتی که بخشی از استیکر به خوبی نچسبیده است، آن را به صورت دستی درست کنید. در صورتی هم که حباب روی آن مشاهده کردید، به کمک یک سوزن، سوراخ کوچکی روی حباب درست کنید تا از بین برود.

نصب استیکر روی ماشین

یکی از کاربردهای استیکر، استفاده از آن روی بدنه خودروهای مختلف مانند اتوبوس‌ها، کامیون‌های حمل کالا، انواع وانت ها و حتی قطارها است. به دلیل اینکه این نوع استیکرها باید مقاومت فراوانی در مقابل باد و باران و انواع ذرات و آلودگی‌های محیط داشته باشند، جوهر مورد استفاده در این استیکرها باید از جنس خوب و مقاوم باشد. به خصوص برای کسانی که به دنبال شستشوی مداوم خودرو هستند، این موضوع خیلی مهم است. به طور مثال از آن جایی که اتوبوس‌های شهری به طور مرتب با اسید رقیق شستشو داده می‌شوند، اگر جوهر استفاده شده از نوع مرغوب نباشد، به مرور از کیفیت استیکر کاسته خواهد شد. یکی از روش‌ها جهت بالا بردن طول عمر استیکر روی بدنه خودرو استفاده از استیکر با لمینت می‌باشد. نصب استیکر روی ماشین‌های سنگین مانند اتوبوس‌ها به دلیل برآمدگی زیادی که این خودروها دارند، نیاز به افراد مهارت‌دیده دارد و به سادگی توسط خود شما قابل انجام نیست.

غیر از کاربردهایی که استیکر می‌تواند برای ماشین‌های سنگین و اهداف تبلیغاتی داشته باشد، دارندگان ماشین‌های سبک هم می‌توانند برای زیباسازی ماشین خود از انواع استیکر ماشین اسپرت، استیکر ماشین آفرود و ... هم استفاده کنند. نصب استیکر روی ماشین در صورتی که استیکر شما کوچک باشد و یا مختص به یک سطح صاف از خودروی شما باشد، به راحتی توسط خود شما قابل نصب است ولی اگر سطح مورد نظر صاف و یکنواخت نباشد، بهتر است از افراد ماهر کمک بگیرید تا استیکر شما به درستی نصب شود و از هزینه‌ای که برای چاپ آن می‌پردازید، به نحو احسن استفاده کرده باشید. برای چاپ و نصب اسیتکر روی ماشین خود می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

استیکر برای همه!

شما می‌توانید از استیکر به جای کاغذ دیواری استفاده کنید. با توجه به قیمت بالای کاغذ دیواری نسبت به استیکر، خوب است در بخش‌هایی از دکوراسیون منزل خود که نیاز به طرح ویژه‌ای دارد از استیکر استفاده کنید. مخصوصاً برای کسانی که علاقه دارند به طور مداوم دکوراسیون خانه خود را تغییر دهند، استفاده از استیکر پیشنهاد خوب و به صرفه‌ای است. البته در صورتی که همچنان علاقمند به استفاده از کاغذ دیواری طرح‌دار در دکوراسیون منزل یا محل کار خود هستید، باز هم می‌توانید از خدمات irchap از این لینک استفاده کنید. چاپ استیکر لپ تاپ هم از مواردی است که امروزه توسط خیلی از افراد انجام می‌شود. به خصوص در شرکت‌هایی که کارمندان آنها از لپ تاپ استفاده می‌کنند فضای خالی پشت لپ تاپ که به صورت مستمر در جلوی چشمان ارباب رجوع است، فرصت مناسبی برای تبلیغ برند و محصولات شرکت است. شما هم اگر چنین شرکتی دارید و یا اگر می‌خواهید روی لپ تاپ شخصی خود طرح زیبایی را داشته باشید، می‌توانید این کار را با قیمتی کمتر از ۵۰ هزار تومان انجام دهید.

سفارش اینترنتی چاپ وینیل و مش در irchap

برای سفارش اینترنتی چاپ وینیل و مش در irchap  باید بعد از ثبت نام فوری در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. برای چاپ طرح خود باید آن را برای ما ارسال کنید.  مناسب بودن کیفیت فایل ارسالی باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد.

 جهت تماس با ما می‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.

مطالب پیشنهادی : چاپ رول آپ ، چاپ مش