آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

تصمیم شورای نگهبان برای رتبه بندی فرهنگیان چیست؟

اخبار وزارت کار

 تصمیم شورای نگهبان برای رتبه بندی فرهنگیان چیست؟


امین الله زمانی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان با بیان اینکه برخی اوقات نیز به غلط و نادرست گفته می شود مثلا شورای نگهبان با یک مصوبه مخالف است که در موضوع رتبه بندی معلمان شاهد آن بودیم، افزود: شورای نگهبان در بررسی مصوبات رویکرد اجتماعی-مردمی دارد و ایراد شورا در این خصوص به نفع معلمان بود تا پس از بررسی بیشتر مشکل اجرا و عملیاتی ساختن آن حل شود و بار مالی این موضوع مانع از تحقق اهداف آن نشود.

چه افرادی جزو واجدین دریافت مسکن ملی هستند؟

 چه افرادی جزو واجدین دریافت مسکن ملی هستند؟


آخرین اخبار مسکن تهران و شهرستان های کشور

سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، امروز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به نیاز روزافزون کشور برای ساخت مسکن اظهار کرد: مسکن نیاز ضروری جامعه بوده و ما می‌بایست با سرعت و دقت به سمت رفع این مشکل حرکت کنیم.

وی با اشاره به کمبود زمین در استان قم و به‌ویژه در شهرستان جعفرآباد، بر لزوم پیگیری و اتخاذ تمهیدات لازم برای رفع مشکل زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد.

استاندار قم با اشاره به وجود ۹۲ هزار متقاضی تأیید صلاحیت شده برای تأمین مسکن در استان قم تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی می‌بایست تمام نیازها برای ساخت این تعداد واحد را به دستگاه‌های خدمت رسان ارائه دهد تا از اتلاف وقت در روند احداث این پروژه‌ها جلوگیری شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بحث مسکن معلولین و محرومین اشاره کرد و افزود: مسئولان اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان قم می‌بایست به‌سرعت افراد واجد شرایط را شناسایی تا برای ساخت مسکن آن اقدام شود.

دانلود قسمت جدید سریال آفتاب پرست

دانلود قسمت جدید سریال آفتاب پرست


آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، باران کوثری، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم قربانی، غلامرضا نیکخواه، گوهر خیراندیش، روشنک گرامی، سولماز غنی، سیاوش چراغی‌ پور، گلاره عباسی، حسن زارعی و الهام اخوان

خلاصه داستان آفتاب پرست

آفتاب پرست یکی از سریال‌های تولید شده در ژانر طنز است که نقش اصلی آن را جمال پورشه با بازی پژمان جمشیدی بازی می‌کند. در مورد داستان آفتاب پرست باید بیان کرد که این سریال در مورد دو رفیق خفت گیر است که با نام جمال و منوچ در سطح شهر خفت گیری می‌کنند. به دلیل بی‌عرضگی این دو نفر، در هنگام خفت گیری گیر پلیس افتاده و به زندان می‌روند. جمال در زندان به دلیل این‌ که به دنبال خفت گیری از پوشه سواران بوده است به جمال پورشه معروف است. اتفاقات جالبی در این سریال رقم می‌خورد که علاقه‌مندان به سریال‌های کمدی می‌توانند این سریال را تماشا کنند.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

27 تیر 1401

نقد و بررسی سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست یکی از جدیدترین سریال‌های کمدی تولید شده توسط برزو نیک نژاد است که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. با توجه به این که بسیاری از کمدین‌های برتر سینما در این سریال حضور دارند، انتظار می‌رود که این سریال بتواند جوابگوی نیاز مخاطبان باشد. برزو نیک نژاد به عنوان یکی از کارگردان‌های معروف سینما و تلویزیون ایران است که کارنامه قابل دفاعی دارد. وی فعالیت خود را در سال‌های پایانی دهه 1380 آغاز کرد و جرقه کارنامه او مرتبط به دهه 1390 است. وی به عنوان دستیار کارگردان در سریال پایتخت توانست خود را به جامعه تلویزیون و سینما بشناساند.

سریال آفتاب پرست با انتخاب بازیگران کمدی سعی کرده است تا بتواند یک مجموعه منحصر به فرد و کمدی را ایجاد کند. این سریال با بازی آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، باران کوثری، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی به عنوان یک سریال نسبتا درخشان شناخته می‌شود که در ادامه قصد داریم تا به بررسی کامل آن بپردازیم.

نویسنده و کارگردان سریال

برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان این سریال کارنامه بسیار درخشانی دارد، وی با سریال دردسرهای عظیم که در دو فصل تهیه و تولید شد توانست یکی از ماندگارترین ساخته‌های خود را به ثبت برساند که این امر باعث شد تا مسیر هموارتری برای ساخت سریال‌های طنز داشته باشد. در آثار نیک نژاد ژانر درام نیز دیده می‌شود اما در نهایت می‌توان گفت که این کارگردان دارای رزومه تولید سریال‌های کمدی است.

فیلم نامه سریال توسط امیر برادران نوشته شده است که برادران به عنوان یکی از نویسنده‌های توانمند کشور در تولید محصولات کمدی است. برادران در سریال در حاشیه، ساختمان پزشکان و… توانست توانایی خود را به اثبات برساند. با این حال می‌توان گفت که مجموعه سریال آفتاب پرست به عنوان یک تیم بزرگ و شناخته شده محسوب می‌شود. سریال تلاش می‌کند تا مخاطبان را به ادامه تماشای داستان ترغیب کند اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است. با نگاه کلی به داستان فیلم و سناریوی نگارش شده می‌توان گفت که سریال آفتاب پرست اساس ایده مشخصی که برای تماشاگران ایجاد ارزش کند، ندارد.

ستاره‌های بی‌فروغ

همان‌طور که بیان شد سریال آفتاب پرست دارای بازیگران متعدد زیادی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، باران کوثری، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم قربانی، غلامرضا نیکخواه و گوهر خیراندیش اشاره کرد. همگی بازیگران معرفی شده در این لیست دارای توانمندی زیادی هستند. بنابراین می‌توان گفت که انتظار می‌رفت این سریال بتواند در زمینه تولید یک محصول کمدی بسیار عالی عمل کند.

با این حال با وجود فیلمنامه این محصول می‌توان گفت که بازیگران نمی‌توانند به شکل ایده‌ال به شکل گیری داشتن کمک کنند. شاید به جرات بتوان گفت که مشکل اساسی این سریال، هنرنمایی بازیگران آن نیست. وجود فیلمنامه ناقص باعث خلق ایده‌های جذاب در داستان سریال نشده است. شوخی‌های شکل گرفته در این سریال بسیار سطحی هستند و مضحک به نظر می‌رسند. شاید در کنار سریال ساخت ایران 3 بتوان گفت که سریال آفتاب پرست یکی از معدود سریال‌هایی است که در شبکه نمایش خانگی و در ژانر کمدی ساخته شده است و مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته است.

در وصف شوخی‌های این سریال می‌توان گفت که سریال آفتاب پرست نه تنها چنگی به دل نمی‌زند بلکه دارای شوخی‌های سطحی و قابل پیش بینی است. در حالی که بسیاری از سریال‌های ساخته شده نیک نژاد دارای روند مشخص و سطح کیفی بالا هستند. هر کدام از تیکه‌های سریال به گونه‌ای است که شبیه به یک ویدیوی کوتاه اینستاگرامی خنده‌دار است که نمی‌تواند داستان اصلی را به شکل قابل توجهی پیش ببرد.

دانلود سریال یاغی

دانلود سریال یاغی

یاغی یکی از سریال‌های تولید شده محمد کارت به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی است که به عنوان یک مجموعه نمایش خانگی شناخته می‌شود. سریال یاغی در 30 قسمت تولید شده است که در روزهای 5شنبه به صورت هفتگی منتشر می‌شود. داستان سریال در مورد پسر جوانی به نام جاوید است که در پایین شهر زندگی می‌کند. ولی به دلیل داشتن استعداد زیاد در کشتی توانست در مسابقات محلی پیروز شود.

جاوید به دلیل استعداد نابی که در کشتی داشت، با سرمایه گذاری یک مرد غریبه توانست یک قهرمان جهانی شود. او عاشق دختری به نام ابرا می‌شود که مدتی قبل در محله آنها زندگی می‌کند. عشق و عاشقی باعث ایجاد داستان و ماجرای جدیدی می‌شود.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

29 اردیبهشت 1401

نقد و بررسی سریال یاغی

یکی از سریال‌های محبوب در میان طرفداران فیلم و سریال ایرانی، سریال یاغی است که به عنوان یک مجموعه جذاب شناخته می‌شود که نکات قوی زیادی دارد. این مجموعه به عنوان یک کار موفق است که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. محمد کارت به عنوان کارگردان این سریال با ساخت فیلم شنای پروانه توانست نشان دهد که در کار خود تبحر زیادی دارد. در این بخش قصد داریم تا به نقد و بررسی سریال یاغی بپردازیم. اگر از طرفداران این سریال هستید، بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

کارگردانی سریال یاغی

در نگاه اول می‌توان گفت که سریال یاغی با یک سکانس جذاب و نفس‌گیر کار خود را آغاز می‌کند تا پس از یک تعقیب و گریز مختصر، نمایه‌های دراماتیک سریال شکل بگیرد. در مراحل اولیه سریال، شخصیت‌های سریال به بینندگان معرفی می‌شود تا خط اصلی داستان مشخص شود. محمد کارت به عنوان کارگردان این سریال سعی کرده است تا برای فیلمبرداری از تقطیع نماها استفاده کند. با توجه به این که این سریال یک سریال موفق محسوب می‌شود از همان سکانس ابتدایی می‌توان گفت که کارگردان فیلم قصد ندارد تا مهارت و تسلط تکنیکی خود را به رخ بکشد.

در زمینه فیلمنامه می‌توان گفت که شیوه توزیع آن به گونه‌ای است که اطلاعات اصلی داستان به صورت کامل به بیننده منتقل می‌شود. در هر بخش و سکانس می‌توان به آسانی خطوط کلی شخصیت پردازی را مشاهده کرد. روند کلی داستان به گونه‌ای است که جایگاه طبقاتی و فرهنگی هر شخصیت را به خوبی نشان می‌دهد. داستان مرحله به مرحله پیش می‌رود تا بتوان با مضمون اصلی سریال آشنا شد.

شاید به جرات بتوان گفت که یکی از امتیاز‌های اصلی سریال یاغلی، دیالوگ‌های آن است که به صورت رفت و برگشتی بوده و باعث ایجاد و انتقال سریع پیام به مخاطب می‌شود. این سریال با نگارش خوبی که داشته است می‌تواند به مخاطب بفهماند که در بلبشوی موجود جامعه، چه می‌گذرد. محتوای اصلی سریال شاید به نوعی جنگل انسانی را نشان می‌دهد که قانون برنده آن گرگ بودن و دریدن است اما در این میان ساکنان این محیط می‌توانند از حق انتخاب خود میان مرگ و پریدن یکی را انتخاب کنند.

قابلیت جدید واتساپ برای کاربران

واتس‌اپ به یکی از اپلیکیشن‌هایی تبدیل شده که مدام در حال به‌روزرسانی و افزودن قابلیت‌های جدید هستند. بسیاری از قابلیت‌های جدید پیش از قابل دسترس شدن برای کاربران آزمایشی، معرفی می‌شوند. با توجه به تغییرات جدیدی که هر روز در این پیام رسان داده می‌شود، طراحان چطور می‌توانند قابلیتهایی که به خوبی عمل می‌کنند یا مواردی که همچنین نیاز به اصلاح دارند، را رصد کنند؟

به گزارش خبرجو 24 پیش از این اعلام شده بود واتس‌اپ، سرگرم کار برای عرضه نظرسنجی‌های گروهی است و طرح‌های جداگانه‌ای برای بهبود سیستم گزارش باگ دارد اما هیچ کدام از این موارد، شبیه قابلیت نظرسنجی نیست که توسط وب سایت WABetaInfo مشاهده شده و در دست طراحی است. این قابلیت جدید، چت با حساب بیزنس احراز هویت شده متعلق به واتس‌اپ است و کاربران می‌توانند نظر خود را درباره قابلیت‌ها و محصولات خاص در این اپلیکیشن ابراز کنند.

کاربرانی که از آنها خواسته می‌شود در نظرسنجی شرکت کنند، دعوتی را دریافت می‌کنند که هدفش را بیان کرده و به کاربران امکان پذیرفتن یا رد کردن دعوت را می‌دهد. اگر کاربران علاقه‌ای به شرکت در نظرسنجی نداشته باشند، می‌توانند حساب “نظرسنجی‌های واتس‌اپ” (WhatsApp Surveys) را مانند هر حساب دیگری مسدود کنند تا دیگر در آینده، دعوتنامه‌های نظرسنجی را دریافت نکنند.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، کاربران نباید انتظار داشته باشند این ابزار به آنها امکان دهد قابلیت‌های جدید بزرگ یا تغییرات اساسی دیگر در واتس‌اپ را درخواست کنند. در واقع، این ابزار شبیه سیستمی است که در دوره تست‌ها و مراحل دیگر ساخت قابلیت‌ها، می‌تواند مفید باشد. با این قابلیت، کاربران دیگری نیازی به نوشتن ایمیل‌های طولانی و گزارش مستقیم باگ‌ها به بخش پشتیبانی و طراحان واتس‌اپ ندارند.