با رعایت اصول طراحی و چاپ استیکر خودروها فرصت بسیار خوبی برای تبلیغات در اختیار کسب و کارها قرار میگیرد. چون علاوه بر اینکه تبلیغات بر روی بدنه خودرو نظر بسیاری را به خود جلب میکند، بدیع و خلاقانه هستند. در صورت رعایت اصول طراحی و چاپ استیکر خودرو و چسباندن یک استیکر تبلیغاتی روی خودرو، میتوانید پیام برند خود را حتی به بیرون مرزهای کشور هم برسانید! به علاوه چاپ استیکرهای تبلیغاتی از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه هستند و ابزار خوبی برای مارکتینگ به حساب میآیند. شما با خواندن این مقاله با اصول طراحی و چاپ استیکر خودرو بر روی ماشین تان آشنا خواهید شد و در صورت لزوم برای طراحی و چاپ استیکر بر روی ماشین تان می توانید به صفحه چاپ استیکر روی خودرو مراجعه کنید و سفارش خودتان را ثبت نمائید. برای یادگرفتن اصول طراحی و چاپ استیکر خودرو با ما همراه باشید.
۱- کل ماشین خود را با متن و تصویر پر نکنید؛ ساده طراحی کنید.
به اطلاعاتی که بیش از همه برای شما اهمیت دارد فکر کنید. احتمالاً شماره تماس، نام کسب و کار و آدرس وب سایت مهمترین اطلاعاتی هستند که باید به چشم مخاطب بیایند. پس نیازی نیست کل خودرو را با تصاویر و نوشتههای مختلف پر کنید. مخاطبین شما تنها چند ثانیه فرصت دارند که اطلاعات نوشته شده روی خودرو را بخوانند. از این چند ثانیه، بهترین استفاده را بکنید.
دو نوع چرم اصلی در بازار وجود دارد: چرم طبیعی و چرم مصنوعی. چرم طبیعی از پوست حیوانات درست میشود و به سه دسته چرم سبک، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین تقسیم میشود. چرم سبک از پوست حیوانات سبک مانند بره و بز درست میشود و نسبت به سایر انواع چرم ارزانتر است و استقامت کمتری دارد. با این وجود از این نوع چرم در ساخت و تولید لوازمی که خیلی در معرض آسیب و ضربه نیستند مانند کلاه، دستکش و لباس استفاده میشود. چرم نیمه سنگین هم از پوست حیواناتی مانند کروکودیل ساخته میشود. این چرم در مقایسه با چرم سبک، زیبایی و استقامت بیشتری دارد و معمولاً در تولید کالاهای لوکس از آن استفاده میشود. چرم سنگین هم که بهترین و با دوامترین جنس را دارد معمولاً برای وسایلی که در معرض ضربات بسیار هستند، استفاده میشود. شاید دیده باشید که بعضی از وسایل چرمی مانند کیف و کاپشن، با گذشت زمان زیباتر میشوند. دلیل این امر آن است که در ساخت آنها از چرمهای گاوی و شتری استفاده شده است که در دسته چرمهای سنگین، طبقهبندی میشوند.
چرم مصنوعی به کلی داستان دیگری دارد. خیلی از افراد برای احترام به محیط زیست و جان حیوانات و یا به خاطر قیمت بالای چرم طبیعی علاقهای به استفاده از چرم طبیعی ندارند ولی نمیتوانند از زیبایی و کیفیت مناسب وسایل چرم هم بگذرند. بهترین راه برای این افراد، استفاده از چرم مصنوعی است. چرم مصنوعی از پوست حیوانات ساخته نمیشود و به طور معمول از ترکیبی از چرمهای گیاهی، پارچه، پلاستیک و به خصوص انواع خاصی از pvc تولید میشود. برای تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی روشهای زیادی وجود دارد. البته گاهی اوقات تشخیص این دو از یکدیگر خیلی سخت میشود و احتیاج به آزمایشگاه خاصی برای این کار هست. با این حال هنگام خرید چرم برای چاپ میتوانید چند فاکتور زیر را در نظر بگیرید:
اول اینکه چرم مصنوعی به دلیل اینکه توسط انسان ساخته میشود دانههای منظمتر و طرح یکنواختتری دارد. ثانیاً چرم مصنوعی دارای لبههای برشخورده و یکنواختی است در حالی که لبههای چرم طبیعی کاملاً نامنظم است. ویژگی دیگر چرم طبیعی این است که وقتی شعله را به آن نزدیک میکنید بلافاصله نمیسوزد و شعله روی آن حرکت میکند در حالی که معمولاً چرم مصنوعی به دلیل استفاده از پلاستیک در تولید آن، با شعله میسوزد و بوی پلاستیک میدهد. اگر شعله را بیش از حد روی چرم طبیعی نگه دارید، کم کم به جای بوی پلاستیک بویی شبیه سوختن موی انسان از آن بلند میشود.
جهت سفارش چاپ روی چرم اینجا کلیک کنید.
بر کسی پوشیده نیست که تراریوم زینتی تاثیر مثبتی بر سلامت روح و روان ما دارند.
این یکی از دلایل عمده ای است که داشتن تراریوم در محل کار و محیط منزل، به همگان توصیه می شود.
این حقیقت به تازگی توسط روان شناسان نیز تایید شده است که تراریوم ها و به طور کلی گیاهان به بهتر شدن سلامت روان ما کمک می کنند.
هم چنین ثابت شده است که گیاهان نقش مثبتی در بهبود روابط عاطفی دارند.
مکانیزم تاثیر گیاهان بر سلامت روان به شرح زیر است:
چون ما در یک جامعه ی در حال توسعه زندگی می کنیم، اضطراب و تنش جزو جدانشدنی زندگی ما را تشکیل می دهد. تراریوم می تواند هوای تازه و سالم از خود تولید کرده و به بازسازی ذهن ما کمک می کند و باعث بهبود آسایش روان ما می شود.
هرگاه تراریوم را در محل سکونت و یا محل کار خود بگذارید، حس سرسبزی و طراوت، ما را احاطه خواهد کرد.
این سبزی و طراوت، حس نشاط و شادابی هم برای جسم و هم برای روح به همراه خواهد داشت.
رنگ سبز موجود در گیاهان باعث ایجاد حس دلگرمی و آرامش در افراد می شود.
استفاده از شن های رنگی در تراریوم علاوه بر زیباتر کردن آن، به طور قابل ملاحظه ای به ایجاد حس مثبت در شما کمک خواهد کرد.
رنگ هایی که در تراریوم زینتی به کار می برید، باعث ایجاد احساسات خاصی در شما خواهد شد.
رنگ آبی هماهنگی و آرامش، رنگ صورتی عشق و دوستی و صمیمیت، و رنگ زرد تفکر مثبت و رضایت ایجاد می کند.
داشتن یک تراریوم زینتی به عنوان یک گیاه زنده، سطح تمرکز و توجه شما را افزایش خواهد داد. هم چنین باعث تقویت ذهن شما و افزایش عملکرد آن خواهد شد.
گیاهان بر بهبود درآمد شما نیز تاثیرگذار هستند.
به همین دلیل در سالن های مطالعه و ادارات و شرکت ها، از گیاهان استفاده می شود تا بهره وری افراد افزایش پیدا کند.
افزایش بهره وری و کار مفید، افکار منفی را از شما دور کرده و به تمرکز شما بر روی فعالیت های موثر تر کمک خواهد کرد.
به این ترتیب حس رضایتمندی در شما به وجود آمده و در کل باعث بهبود یافتن زندگی شما خواهد شد.
منبع: https://cafegoldoon.com/تراریوم-زینتی-_-نقش-تراریوم-در-سلامت-روا/تراریوم-و-زیورآلات-طبیعی/
درخت برگ بو که از حدود ۲۰۰ سال قبل به ایران آورده شده است.
به عنوان یک گیاه دارویی، معطر و تزئینی در شهرهای مختلف کاشته شده است.
و امروزه استفاده از برگهای معطر آن در صنایع کنسروسازی و در پخت و پز خانگی رایجتر از همیشه است.
در این نوشته به بررسی شرایط مطلوب برای پرورش این گیاه زیبا میپردازیم.
برگ بو، گیاهی معطر و همیشه سبز است با نام علمی «Laurus nobilis» که از خانواده «Lauraceae» است.
در اصل بومی مناطق مدیترانهای است و به عنوان چاشنی یا همان طعم دهنده غذا شهرت دارد،
به شکل درخت و درختچه در میآید و درختان برگ بو ممکن است حتی تا ۱۰ متر نیز ارتفاع بگیرند.
علاوه بر مصارف دارویی و استفاده در آشپزی به عنوان یک گیاه زینتی در باغها و فضاهای سبز نیز کاشته میشود.
و جلوه زیبایی به این مکانها میدهد.
درختان و درختچههای برگ بو، به عنوان یک گیاه زینتی و معطر در مناطق مختلف جهان دیده میشوند
برگهای این گیاه منفرد هستند و در قسمت رویی به رنگ سبز پررنگ و قسمت زیرین آنها کمرنگ تر است.
گلها، خوشهای شکل و زرد رنگ و میوههای برگ بو از نوع سته هستند.
ویژگی جالب توجهی که این گیاه دارد طول عمر مناسب آن است.
و در صورت نگهداری درست از آن، در گلدان میتواند تا حدود ۲۰ سال عمر کند.
و اگر در فضای باز کاشته شود طول عمر گیاه به چند برابر مقدار گفته شده میرسد.
این گیاه را میتوان با استفاده از بذر و قلمه تکثیر کرد.
برای تکثیر با بذر بعد از اینکه بذر مرغوب برگ بو را تهیه کردید باید در اواخر پاییز اقدام به کاشت بذرها کنید.
تا در بهار، جوانه بزنند و گیاهان جدید از آنها حاصل شود.
برای تکثیر با قلمه نیز گفته میشود که بهتر است از شاخههای با سنِ بیش از یکساله که نیمه چوبی هستند استفاده کنید.
یعنی شاخههایی که در همان سال و در بهار رشد کردهاند چندان مناسب استفاده به عنوان قلمه نیستند.
بعد از اینکه قلمههای مطلوب خود را تهیه کردید تعداد کمی برگ برای آنها باقی بگذارید و آنها را در خاک مناسب بکارید.
اگر قلمهها کلا بدون برگ باشند شاید ریشه دار نشوند چون وجود برگ به ریشه دار شدن بهتر و سریعتر قلمهها کمک میکند.
گاها دیده میشود که از هورمونهای مخصوص ریشهزایی برای قلمۀ برگ بو استفاده میکنند.
این کار بدان علت انجام میشود که تاحدودی ریشه دار شدن قلمهها سخت است.
و حتی گاهی افراد به دلیل همین مشکل به جای تکثیر با قلمه، روی به خرید نهال آماده این گیاه میگذارند.
منبع: https://cafegoldoon.com/شرایط-مطلوب-برای-پرورش-و-شیوه-تکثیر-گیا/گیاهان-سودمند/
زمانی که شما تصمیم به یادگیری سئو میکنید باید به پیش نیازهای یادگیری سئو نیز آشنا شوید در این مقاله قصد داریم شما را در آموزش یادگیری سئو کمک کنیم و سعی کنیم به دور از حاشیه تمامی تجارب کاری خودمان را در اختیارتان قرار دهیم پس با ما همراه باشید تا جواب سوالات زیر را بدهیم :
یادگیری سئو و بهینه سازی سایت
شاید شما هم این روزها کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید و یا علاقه مند هستید تا وارد حوزه کسب و کارهای آنلاین شوید و احتمال خیلی زیاد سوالات زیادی هم در این مورد برای شما پیش آمده است. به عنوان مثال:
چطور می توان پس از طراحی راه اندازی سایت و کسب و کار اینترنتی مشتری خود را پیدا کنم؟
یا مخاطبین کسب و کار شما چه کسانی هستند؟
یا مشتریان شما چه کلماتی را در موتورهای جستجو سرچ میکنند؟
یا مشتریان من چه زمان های بیشتر به دنبال کالا و خدمات من هستند؟
اگر شما دوست دارید جواب سوالات بالا و یا مسائلی از این قبیل را پیدا کنید بهتر است به فکر یادگیری سئو یا همان Search Engine Optimization باشید در این مقاله قصد داریم به شما پیش نیازهای آموزش سئو و بهینه سازی سایت (SEO) را آموزش دهیم. تا در ادامه این مسیر بتوانید به یک متخصص سئو تمام عیار و حرفه ای تبدیل شوید.
آشنایی با موتورهای جستجوگر
موتورهای جستجو این روزا در زندگی اکثر ما نقش پر رنگی پیدا کرده است به طوری که جواب خیلی از سوالات و مسائل روز مره را در آن جستجو میکنیم . موتورهای جستجو بر اساس الگوریتمهای خود اطلاعاتی که بررسی کرده را رتبه بندی کرده و به کاربر نمایش میدهد.
موتورهای جستجو میلیاردها صفحه را مورد بررسی و تحلیل قرار میدهند و با توجه به پارامترهای خود آنها را برای نمایش به کاربرانشان رتبه بندی میکنند همین موضوع باعث شد تا علمی به نام سئو شکل بگیرد که مدیران سایتهای اینترنتی به فکر یادگیری این علم باشند تا بتوانند از رقیبانشان پیشه بگیرند و سهم بیشتری از بازار را به خودشان اختصاص دهند.
موتورهای جستجو نظیر گوگل و یاهو و بینگ وظیفه دارند محتوای کسب و کارهای اینترنتی را ایندکس و یا ثبت کنند , سپس همین محتوا را بر اساس الگوریتمهای اختصاصی خود برای نمایش برای کاربر رتبه بندی نماید تا کاربر با توجه به نیاز خود بتواند بهترین نتایج را مشاهده کند
آشنایی با آموزش سئو
تعریف سئو در ویکیپدیا :
بهینهسازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، بهاختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یکروند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وبسایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وبسایتهایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست میآوردند و این بازدیدکنندگان میتوانند به مشتری تبدیل شوند.سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. «سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی میشود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی میشود.از دید بازاریابی اینترنتی، «سئو» به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو میکنند و همینطور کلمات کلیدی تایپشده و اینکه کدامیک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان موردتوجه قرار میگیرد را موردبررسی قرار میدهد.