آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

چاپ بنر فوری و چاپ بک‌لایت از ای آر چاپ

چاپ بنر فوری و چاپ بک‌لایت از ای آر چاپ


برای تبلیغات هدفمند و مؤثر می‌‌‌توان از چاپ بنر استفاده کرد. رویدادهای مختلف برای برگزاری مراسم و دیده شدن، از بنرهای گوناگون در سطح شهر و مکان‌های عمومی استفاده می‌کنند.


بنر دارای کاربرد زیادی در جامعه است که می‌تواند برای نمایش تبلیغات و یک هدف مشخص مورد استفاده قرار بگیرد. از چاپ بنرهای مختلف در کنفرانس، سمینار، جلسات و همایش‌های مختلف استفاده می‌شود که هدف از آن افزایش اطلاع رسانی بوده و می‌تواند باعث افزایش ارزش یک برند تجاری شود، در واقع می‌توان برای تبلیغات هدفمند و مؤثر از چاپ بنر استفاده کرد. رویدادهای مختلف برای برگزاری مراسم و دیده شدن، از بنرهای گوناگون در سطح شهر و مکان‌های عمومی استفاده می‌کنند.

به صورت کلی باید بیان کرد که بنر در سایز و جنس‌های مختلف وجود داشته که با توجه به نوع مراسم مورد نظر قابل چاپ است. چاپ بنر به گونه‌ای است که می‌تواند حس متفاوتی به افراد منتقل کند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی می‌توان از ایده‌های مختلف برای چاپ انواع بنر استفاده کرد. علاوه بر بنر، چاپ فلکس وجود داشته که می‌تواند نسبت به بنر دارای مزایای مختلف باشد. اگر می‌خواهید در مورد چاپ بنر و چاپ بک لایت و فلکسی اطلاعات خود را تکمیل کنید بهتر است با ما همراه باشید.

چاپ بنر

بنر‌ می‌تواند به عنوان یکی از شیوه‌های تبلیغاتی خارجی محسوب شود که برای معرفی خدمات و محصولات یک شرکت دارای اهمیت است. یکی از نکات کلیدی در زمینه چاپ بنر فوری کیفیت آن است چرا که بنر در یک فضای عمومی و خارجی قرار داشته و باید دارای مقاومت زیادی در مقابل باد، نور خورشید و رطوبت باشد. به دلیل گستردگی استفاده از بنر در مکان‌های مختلف توجه کردن به جنس آن دارای اهمیت است که این مورد برای مشتریان بسیار مهم بوده و می‌تواند تعیین کننده باشد.

بنر مناسب توسط دستگاه‌های پیشرفته چاپ فوری شده که می‌تواند کیفیت کار و رزولوشن تصویر را افزایش دهد. اگر بخواهید از بنرهای مختلف برای مراسم و همایش‌های متفاوت استفاده کنید باید به دنبال یک مکان مناسب برای چاپ بنر باشید که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، دارای کیفیت کار قابل تحسین باشد. یکی از موارد مهم در زمینه چاپ بنر قیمت آن است که افراد باید در مورد آن توجه داشته باشند.

چاپ بنر فوری

چاپ بنر فوری به دلیل این که بدون اولویت زمانی قابل انجام است قطعاً دارای هزینه‌ی بیشتری است و با توجه به نوع بنر انتخابی، کیفیت و سایز آن می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. بنر دارای پیام‌های تبلیغاتی، اجتماعی، سیاسی و غیره است که باعث جلب توجه افراد می‌شود. استانداردهای چاپ بنر به گونه‌ای است که می‌تواند عریض باشد و اگر توسط دستگاه‌های پیشرفته، چاپ شود ماندگاری بالاتری دارد.

سرعت چاپ برای شرکت‌هایی که خدمات چاپ بنر و چاپ بک لایت ارائه می‌دهند دارای اهمیت است چرا که مشتری می‌خواهد علاوه بر حفظ زیبایی و کیفیت کار، سرعت دریافت کار نیز افزایش پیدا کند. برای افزایش سرعت کار و کیفیت بهتر است از دستگاه‌های پیشرفته استفاده شود که مجموعه آی آر چاپ توانسته است به عنوان یک مرجع تخصصی و فروش آنلاین اقلام چاپی، از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ استفاده کند.

چاپ فلکس چگونه است؟

به طور کلی تابلوهای درخشانی که سر در مغازه‌های مختلف مشاهده می‌کنید به عنوان چاپ فلکس در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند به عنوان یکی از شیوه‌های تبلیغی محسوب شود. فلکس به دو بخش ساختاری تقسیم بندی شده که در بخش اول می‌توان به طرح و نقش آن اشاره کرد و در بخش دیگر باید به نورپردازی و ساختار تشکیل دهنده فلکس اشاره کرد. مؤلفه های مختلفی در چاپ فلکس استاندارد وجود داشته که مجموعه آی آر چاپ توانسته است در سال‌های فعالیت خود تمامی استانداردهای مناسب را رعایت کند.

اگر می‌خواهید از خدمات چاپ بنر، چاپ فلکس و اقلام چاپی مختلف استفاده کنید قطعاً مجموعه آی آر چاپ به عنوان یک مجموعه کلیدی محسوب شده که می‌تواند نیاز شما را در زمینه تبلیغات مرتفع کند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه آی‌آر چاپ ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است که باعث می‌شود تا با خیال راحت از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

کلام آخر

شیوه‌های مختلفی برای تبلیغات وجود داشته که اگر نیاز به تبلیغات خارجی دارید قطعاً استفاده از تبلیغات بنری بسیار مؤثر است. یکی از نکات مهم و کلیدی در تبلیغات بنری این است که شما بتوانید از یک بنرهای با کیفیت استفاده کنید. چاپ بنر و چاپ فلکس با کیفیت یکی از موارد مهم در استفاده از بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و مکان‌های عمومی است چرا که وضعیت جوی هوا باعث می‌شود تا در صورت مناسب نبودن کیفیت بنر به راحتی از بین برود.

اگر به دنبال تبلیغات بنری هستید و می‌خواهید چاپ بنر فوری بدون افت کیفیت و رنگ بندی را تجربه کنید قطعاً استفاده از خدمات مجموعه آی آر چاپ به شما پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید سفارش خود را در وب سایت این مجموعه ثبت کرده و بدون دغدغه از خدمات مختلف ارائه شده استفاده کنید. تسریع در انجام کار، کیفیت بالا، سرعت شگفت انگیز، دقت و راحتی را با چاپ آی آر تجربه کنید.

چاپ روی شیشه و آینه

چاپ روی شیشه و آینه


اگر بخواهید در خانه خود یک طرح طبیعی زیبا را در قالب یک دیوارپوش شیشه‌ای بزرگ داشته باشید و یا اگر دوست داشته باشید روی ظروف یا پنجره‌های شیشه‌ای خود طرح زیبایی را با رزولوشن بالا حک کنید، استفاده از چاپ روی شیشه، یک گزینه عالی می‌تواند باشد. همچنین استفاده از این روش در تبلیغات محیطی و تجاری می‌تواند کارایی بلند مدت و در نتیجه صرفه اقتصادی خوبی برای شما داشته باشد. چاپ روی شیشه و آینه در حال حاضر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و از چاپ عکس روی شیشه در خانه به کمک قالب‌های آماده و اسید شیشه، تا روش چاپ روی شیشه UV را در بر می‌گیرد. البته استفاده از روش‌هایی مانند چاپ تامپو روی شیشه و یا چاپ سیلک روی شیشه هم در این بین شایع است که از تکنولوژی‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند و کیفیت و قیمت کمتری هم نسبت به چاپ UV‌ دارند. در این روش‌ها معمولاً از رنگ مخصوص چاپ روی شیشه استفاده می‌شود. در این مطلب در مورد یکی از پیشرفته‌ترین روش های چاپ شیشه یعنی چاپ دیجیتال UV و کاربردها و مزایای آن صحبت خواهیم کرد.

دستگاه چاپ روی شیشه UV

دستگاه چاپ UV مدت کوتاهی است که وارد صنعت نشر شده است ولی به دلیل استفاده از تکنولوژی تابش اشعه UV، صنعت چاپ را دگرگون کرده است و این قابلیت را دارد که روی هر سطحی مانند سنگ، چوب، فلز، پارچه، شیشه، پلاستیک و ... عملیات چاپ را با کیفیت و رزرولوشن بسیار بالا انجام دهد. رنگی که در این دستگاه استفاده می‌شود برخلاف روشهای دیگر با اشعه UV سازگار است و بعد از پاشیدن رنگ روی سطح مورد نظر، بلافاصله با تابش اشعهUV خشک می‌شود و با کمترین حرکت، بر روی سطح می‌چسبد. دستگاه چاپ UV یا همان دستگاه فلت بد (flat bed) دارای سطح صافی است که شیشه یا سطح مورد نظر روی آن قرار می‌گیرد. این دستگاه در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود. اندازه سطح این دستگاه در اعداد مختلفی بین ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر تا ۲۰۰ در ۳۰۰ سانتیمتر طراحی شده است و ضخامت سطحی هم که می‌تواند روی ان چاپ کند، تا ۱۳ سانتیمتر قابل افزایش است. مجموعه irchap با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین مدل های این دستگاه، توانایی چاپ روی شیشه تا ۶ متر مربع با ضخامت ۱۳ سانتیمتر را دارد.

کاربردهای چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه مصارف زیادی هم در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و هم در حوزه کالاهای مختلف که از بدنه شیشه‌ای استفاده می کنند، دارد. معمولاً برای چاپ روی شیشه عطر، چاپ روی شیشه ادکلن، چاپ روی شیشه نوشابه، چاپ روی شیشه لاک و ظروف از روش‌هایی مانند چاپ تامپو یا سیلک استفاده می‌شود ولی برای چاپ با کیفیت و رزولوشن بالا روی شیشه‌های تخت از چاپ  uv‌استفاده می‌شود که مهمترین مصادیق آن در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری و همچنین امور تبلیغاتی است.

چاپ روی شیشه سکوریت

با توجه به شکنندگی شیشه به طور معمول سعی می‌شود از چاپ روی شیشه سکوریت که مقاومت آن در برابر ضربه تا ۵ برابر بیشتر از شیشه معمولی است، استفاده شود. نکته دیگر این است که با توجه به امکان چاپ رنگ سفید که در دستگاه‌های چاپ  uv‌موجود است برای اینکه وضوح تصویر روی شیشه به بیشترین مقدار خود برسد می توانید پشت شیشه خود را سفید کنید و در طرف دیگر شیشه، طرح مورد نظر را چاپ کنید. ضمناً کیفیت چاپ این دستگاه موجب می‌شود که شما هر طرح دلخوهی را بتوانید به کمک آن روی شیشه خود چاپ کنید. استفاده از شیشه‌های چاپ شده در دکوراسیون خانگی و اداری و همچنین امور تبلیغاتی، مصادیق فراوانی دارد که به چند مورد در ادامه اشاره می‌کنیم:

ویترین‌های فروشگاهی و نمایشگاهی

فضاهای ورزشی مانند شیشه رختکن بازیکنان، شیشه‌های اٌتاق سونا، شیشه‌های ورودی استخر جهت زیباسازی و جلوگیری از دید

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها، نرده‌های شیشه‌ای و حفاظ‌ها، پنجره‌های ساختمان، شیشه‌های بالکن ساختمان و ...

تندیس‌های هدیه، چاپ لوگوهای شرکت و ...

درب‌های شیشه‌ای طرحدار، دیوارپوش شیشه‌ای، شیشه‌های بین کابینت‌ها، میز شیشه‌ای و ...

شیشه درب اتاق عمل یا اتاق  I CU و CCU


چاپ روی آینه

در مورد چاپ روی آینه باید بدانید که به دو روش می‌شود این کار را انجام داد. یا شیشه آینه را قبل از گذاشتن در داخل قالب آینه برای چاپ بفرستید و بعد از آن قالب را سفارش داده و نصب کنید. روش دوم این است که از آینه آماده، شیشه را جدا کنید و برای چاپ بفرستید.

سفارش اینترنتی چاپ روی شیشه در irchap

برای چاپ روی شیشه از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. طرح چاپ روی شیشه در ابعاد و رنگ های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. چاپ روی شیشه در شرکت irchap به کمک روش‌های مختلف موجود در بازار از جمله دستگاه چاپ UV، چاپ با لیزر، چاپ سیلک و چاپ تامپو انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید از نهایت کیفیت استفاده کنید، بهتر است از دستگاه چاپ UV استفاده کنید. چاپ با وسایل دیگر معمولاً از کیفیت و قیمت پایین‌تر برخوردار است. ابعاد شیشه، یکنواختی یا غیر یکنواختی طرح شما، رنگ استفاده شده، سکوریت یا غیر سکوریت بودن شیشه و ... از مواردی هستند که ممکن است بر قیمت چاپ روی شیشه شما تأثیرگذار باشد.


 جهت تماس با ما می‌توانید تلفن های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.


چاپ روی چرم

چاپ روی چرم


چاپ روی چرم در حال حاضر هم بر روی چرم مصنوعی و هم بر روی چرم طبیعی انجام می‌شود. شاید در نگاه اول تصور کنید که کیفیت و ماندگاری چاپ چرم خیلی مناسب نیست ولی تکنولوژی روز حرف دیگری دارد. امروزه با پیشرفت زیادی که در حوزه دستگاه‌‌های چاپ و لیزرهای صنعتی به وجود آمده است، غیرممکن‌ها به ممکن تبدیل شده‌اند. در ادامه با ما باشید تا در مورد مزایا و کاربردهای چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی و روش‌های مختلف آن بیشتر بدانید.

روش‌های مختلف چاپ روی چرم

در گذشته چاپ روی چرم با استفاده از قالب مربوط به طرح چاپی و با تصعید رنگ قالب بر روی چرم انجام می‌شد ولی در حال حاضر با دستگاه‌های چاپ پیشرفته اکوسالونت و چاپUV‌ این کار با کیفیتی باورنکردنی قابل انجام است. البته چاپ روی چرم با استفاده از لیزر، تامپو و سیلک هم انجام می‌شود ولی هیچکدام به کیفیت دستگاه‌های چاپ حرفه‌ای نمی‌رسد.

دستگاه چاپ UV یا همان دستگاه چاپ فلت بد به دلیل اینکه قادر به چاپ جوهر سفید و تمام رنگ های دیگر به کمک رنگ های اصلی هست، می‌تواند چرم سیاه و سفید را به همه رنگ‌های دیگر تبدیل کند و از این جهت می‌توان گفت که پرکاربردترین دستگاه چاپ چرم است و به راحتی می‌تواند طرح‌های سفارشی شما را با کیفیت بالا چاپ کند. چاپ روی چرم مصنوعی معمولاً توسط این دستگاه انجام می‌شود. چرم مصنوعی در واقع از پارچه و pvc‌ تولید می‌شود. درست است که ماندگاری چرم مصنوعی در قیاس با چرم طبیعی پایین‌تر است ولی کیفیت چاپ روی آن بالاست و حتی راحت‌تر انجام می‌شود. البته به طور کلی چرم مصنوعی سخت‌تر از چرم طبیعی تمیز می‌شود. در بین چرم‌های مصنوعی، چرم‌هایی که در نام خود با –poly شروع می‌شوند مانند پلی میکروفایبر راحت‌تر تمیز می‌شوند. در چاپ UV از آن جایی که طرح چاپ شده بر روی چرم بلافاصله بعد از حک شدن با تابش اشعه UV خشک می‌شود، چاپ روی چرم UV، در برابر رطوبت، گرما و انواع خراشیدگی مقاومت خوبی خواهد داشت.

در چاپ روی چرم با دستگاه اکوسالونت، هر چند این دستگاه جوهر سفید را چاپ نمی‌کند ولی جوهرهای آن کیفیت چاپ بالایی دارد. این دستگاه با تبخیر بسیار سریع جوهرها و نفوذ جوهر اکوسالونت به عمق سطوح چاپی، امکان حرکت جوهر را روی سطح چرم به نزدیک صفر رسانده و کیفیت چاپ خوبی را تحویل می‌دهد. به همین دلیل است که در چاپ اکوسالونت، تنها راه برای پاک نمودن جوهر از سطح چرم، استفاده از حلال‌های شیمیایی است.

مزایای چاپ روی چرم

با توجه به اینکه چرم یکی از موادی است که ماندگاری بسیار بالا دارد چاپ روی چرم هم به شرط کیفیت مناسب چاپ، دارای ماندگاری بالایی خواهد بود. کیفیت چاپ عالی با دستگاه چاپ اکوسالونت و دستگاه چاپ UV، مقاومت در برابر شستشو و خط و خش، تراکم پیکسل بسیار بالا، کیفیت خیره‌کننده و زیبا حتی از فاصله بسیار نزدیک، از مزایای چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی است.

کاربردهای چاپ روی چرم

چاپ روی چرم کاربردهای زیادی در حوزه تجاری و یا حتی مصرف شخصی دارد. در حوزه تجاری در حال حاضر وسایلی مانند دستبند، دفترچه یادداشت، لوازم جانبی موبایل و تبلت، مبلمان، کیف، کفش، کاپشن، شلوار، دستکش، کراوات، پوتین، کمربرند، سررسید، جاکلیدی و ... را که در آنها از چرم استفاده شده است می‌توان با چاپ‌های رنگی بسیار با کیفیت، زیباسازی و به بازار عرضه کرد. حتی در حوزه برند‌سازی به دلیل ماندگاری بالای چرم و همچنین ماندگاری بالای چاپ چرم در روش‌هایی مانند چاپ اکوسالونت و چاپ UV، شما می‌توانید لوگوی خود را بر روی کالاها یا هدایای تبلیغاتی که به اشخاص می‌دهید، درج کنید. به این ترتیب لوگوی شما تا سالها در دست افراد به نمایندگی از کسب و کار شما به صورت با طراوت و زیبا خواهد ماند. از دیگر مصارف چاپ روی چرم که به صورت ابتکارات شخصی افراد قابل انجام است چاپ طرح دلخواه روی چرم و استفاده از آن به عنوان رومیزی، روکش صندلی، روکش وسایلی مانند جاخودکاری، لیوان و ... است. حتی می‌توانید در دکوراسیون و طراحی داخلی خانه از چرم‌های با چاپ‌های متنوع استفاده کنید. برخی از آقایان یا خانم‌ها هم برای اینکه تصویر ماندگاری از همدیگر و یا خانواده خود خلق کنند، تصویر زیبایی از چهره همدیگر را روی چرم‌های با کیفیت چاپ می‌کنند. کاربرد دیگری که چاپ چرم دارد تهیه تابلوهای نفیس چرمی زیبا با طرح‌های ماندگار است که برای دکوراسیون خانه یا دادن هدیه به دیگران استفاده می‌شود.

چاپ روی چرم از طریق آنلاین

برای چاپ روی چرم از طریق آنلاین در irchap  باید بعد از ثبت نام در سایت، محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. نمونه چاپ روی چرم در طرح‌ها و رنگ های مختلف در سایت موجود هست. شما می‌توانید فقط با یک کلیک، طرح مورد علاقه مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه روی آن انجام خواهد شد. چاپ روی چرم در شرکت irchap به کمک روش‌های مختلف موجود در بازار از جمله دستگاه‌های چاپ اکوسالونت، دستگاه چاپ UV، چاپ با لیزر، چاپ سیلک و چاپ تامپو انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید از نهایت کیفیت استفاده کنید، بهتر است از دستگاه چاپ اکوسالونت و یا چاپ UV استفاده کنید. چاپ با وسایل دیگر معمولاً از کیفیت و قیمت پایین‌تر برخوردار است.

 جهت تماس با ما می‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند. در ادامه می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چاپ سولیت

چاپ سولیت

چاپ سولیت یک رو و دورو با کیفیت چاپ عالی، در ابعاد دلخواه، مقاومت کششی بالا، ضد آب بودن، ماندگاری بالای چاپ همراه با گارانتی چاپ و سفارش آنلاین و تحویل فوری در محل


جنس: PVC -یک یا دو رو چاپ 530 گرم

کیفیت چاپ: چاپ اکوسالونت | چاپ UV

سایز: عرض رول ۲۲۰ سانتی متر

خدمات: پانچ | ولد (دوخت برای میله)


جنس سولیت pvc بوده و بخاطر کیفیت چاپ عالی سولیت روی سطح صاف و عدم عبور نور و همچنین مقاومت کششی بالای سولیت ، قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف را داراست ، مثلا پرکاربردترین استفاده چاپ سولیت دکوراسیون داخلی است. سولیت ظاهری بدون بافت دارد و جهت چاپ پوستر و پرده تصویری کیفیت بالا ، کاربرد دارد.

ضدآب بودن ، ماندگاری بالای چاپ ، مقاومت و استحکام چاپ سولیت به مراتب بیشتر از بنر است. چاپ سولیت شامل دو نوع است : چاپ سولیت دورو که قابلیت چاپ روی دو طرف خود را داراست و چاپ سولیت یک رو که خود شامل دو نوع سولیت پشت طوسی و سولیت پشت سفید است.
عرض‌های سولیت پشت طوسی معمولا ۹۰ و ۱۸۰ سانتی متر است. سولیت پشت طوسی برای کارهای یک رو چاپ مانند استفاده در رول آپ ها ، استندها و کارهایی که نیازمند عبور نور کمی هستند ، بسیار مناسب اند.
سولیت بافت ندارد و مناسب کارهای با کیفیت بالا است. چاپ سولیت حالت ماتی دارد و نور را برنمیگرداند. برای مکان‌هایی مثل : همایش ها ، نمایشگاه ها ، استیج‌هایی که داخل آن مکان عکسهای خبری و تبلیغی گرفته میشود و.... کاربرد دارد. سولیت پاره نمیشود و نیازی به فرآیندهایی مثل لمینت ندارد و سبب نمایش گذاشتن کاری زیبا خواهد شد.

خدماتی که برای نصب سولیت می‌توانید درخواست کنید.

پانچ: حلقه‌های فلزیست که چهار گوشه سولیت نصب می‌شود که اگر بخواهید سولیت خود را با استفاده از طناب و یا روی اسپیس نصب نمایید کاربرد دارد.در این قسمت شما باید نحوه اجرای پانچ‌ها را انتخاب کنید، فقط دقت نمایید که اگر یکی از مدل‌های اجرای پانچ را انتخاب نمودید باید تعداد یک طرف از پانچ را انتخاب نمایید نه تعداد کل پانچ‌ها را،‌ به‌عنوان مثال اگر شما یک بنر ۴*۳برای پانچ را انتخاب نمودید و هر طرف ۴ پانچ نیاز بود باید در جدول مربوطه عدد ۴را وارد نمایید و سیستم به‌صورت اتوماتیک تعداد کل پانچ‌ها را که معادل ۱۲عدد می‌شود را محاسبه می‌نماید.
وِلد (دوخت): ولد یا دوخت عملیاتی است که پس‌از چاپ هر طرف سولیت مقداری سفید باقی می‌گذارند و آن قسمت را به پشت سولیت می‌چسبانند ،‌با این کار امکان رد کردن چوب و داربست از بالا و پایین و چپ و راست سولیت وجود دارد .در این روش ، سولیت توسط داربست نصب می‌شود.
دوربری : پس‌از چاپ سولیت اطراف فضای چاپ شده یک حاشیه سفید موجود است ، که با انتخاب این روش حاشیه‌های سفید اطراف کار بُرش می‌خورد.



چاپ کارت ویزیت شیشه ای برفکی

چاپ کارت ویزیت شیشه ای برفکی

چاپ کارت ویزیت شیشه ای برفکی به صورت دیجیتال به همراه گارانتی چاپ و ارسال از طریق پیک


جنس: PVC شفاف برفکی ۳۰۰ میکرون

نوع چاپ: دیجیتال - یک رو چاپ

سایز: ۵/۵×۸/۵

قالب: گوشه گرد

حداقل تعداد: ۱۰۰ عدد

زمان آماده سازی: فوری | ۳ روز کاری


جنس کارت : 

جنس کارت‌های ویزیت پی‌وی‌سی شفاف، انعطاف پذیری بالایی دارد و به صورت شیشه ای با بافت ریز برفکی عرضه می‌شود. این کارت‌های ویزیت PVC در برابر آب، تعریق و شکنندگی مقاوم می‌باشند.


چاپ کارت :

چاپ این نوع از کارت‌های PVC به صورت دیجیتال ۴ رنگ و با کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود و به دلیل شفاف بودن این کارت‌های ویزیت، تنها امکان چاپ در یک طرف کارت وجود دارد.

توجه :

سایز کارت‌های ویزیت شفاف ۵/۵×۸/۵ می‌باشد و تنها به صورت گوشه گرد قابل سفارش هستند.