آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

فواید استفاده از شیشه‌ی مات

چاپ شیشه مات کن با بهترین کیفیت از آی آر چاپ

شیشه مات کن نوعی برچسب یا استیکر است که به شکل‌های مختلف طراحی شده و برای کاهش دید مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که احتمالاً در جریان هستید، از انواع و اقسام شیشه مات‌کن می‌توان برای کاهش و محدودیت دید استفاده کرد که بنا به نیاز می‌توان از هر کدام بهره برد.

با این حال باید دقت کنید که جنس مات کن با جنس پنجره مطابقت داشته باشد که در غیر این صورت، احتمالاً باید برای تعویض پنجره هزینه‌های بیشتری در نظر بگیرید. حال اگر اجازه دهید در ادامه‌ی این مطلب، موارد بیشتری را در خصوص شیشه مات کن  و انواع آن عنوان کنیم.

موارد استفاده از شیشه مات‌کن

کاربرد این محصول زیاد است که ما در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

●    اتاق خواب‌ها

با توجه به نیاز به حریم خصوصی و جلوگیری از ورود نور، در اتاق‌ها می‌توان از انواع شیشه مات‌کن استفاده کرد. ضمناً در نظر داشته باشید که حتی برای جلوه دادن به اتاق، می‌توانید از شیشه مات کن طرح دار استفاده کنید.

●    اتاق‌های زیر شیروانی

بسیاری از ما از اتاق زیر شیروانی برای گذراندن تنهایی‌مان (خلوت با خود) استفاده می‌کنیم. درست است که اتاق‌های زیر شیروانی اغلب دارای پنجرههای بلندی هستند که حداکثر نور خورشید را جذب می‌کند، اما احتمالاً شما هم با ما هم‌عقیده باشید که نور کم برای خلوت‌مان مناسب‌تر خواهد بود. از این رو استفاده از شیشه مات‌کن می‌تواند موثر باشد.

●    کتابخانه های خانگی

 حفظ حریم خصوصی در کتابخانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که اگر با سکوت همراه باشد فوق‌العاده خواهد شد. بنابراین استفاده از برچسب شیشه مات کن ساده باعث حفظ حریم خصوصی افراد در کتابخانه می‌شود. این در حالی است که کماکان نور ملایمی به کتابخانه وارد شده که خوشایند است و مزاحمتی برایتان نخواهد داشت.

●    دفاتر

در یک فضای کاری، کارمندان باید تمرکز کنند که با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای مات، فضاهای اداری می‌توانند محیط مناسبی را برای بهره‌وری به هر فرد ارائه دهند. در واقع پارتیشن‌های شیشه‌ای مات را می‌توان بین مناطق مختلف قرار داد به طوری که کارکنان احساس تنگی جا یا تنهایی نکنند.

●    باغ خانگی (گلخانه)

بسیاری از افراد از کاشتن گیاه در مکان خانگی‌شان لذت می‌برند. اما گیاهان لزوماً به نور مستقیم خورشید احتیاج ندارند و نور متعادل بیشتر به رشدشان کمک می‌کند. ایجاد باغ خانگی یا گلخانه با استفاده از شیشه‌ مات کن یونیک راهی موثر برای کاهش نور خورشید و اطمینان از طول عمر گیاهان خواهد بود.

●    حمام

استفاده از شیشه مات برای پنجره‌های حمام نور طبیعی و کافی را به ارمغان خواهد آورد و در عین حال مانع دید از بیرون می‌شود. با این حال، بکاریگیری از شیشه مات‌کن فقط به پنجره‌ها محدود نمی‌شود و می‌توان از آن برای درهای حمام نیز استفاده کرد. یکی دیگر از مزایای بکارگیری از شیشه مات کن در حمام جلوه دادن و مدرن کردن محیط است.

 

---

فواید استفاده از شیشه‌ی مات‌

در کنار اینکه از این محصول بعنوان یک محافظ یا پوشش دهنده‌ی دید استفاده می‌شود، فواید دیگری نیز دارد که در ادامه به مهمترین آنها خواهیم پرداخت:

●    محافظت از وسایل منزل

چیزی که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند این است که شیشه مات باعث می‌شود نور با کیفیت‌تری به خانه شما وارد شود. نه تنها این موضوع، بلکه شیشه‌های مات از آن جهت که نور طبیعی را فیلتر می‌کنند، از شیشه معمولی برتر هستند و از اثاثیه شما در برابر اشعه مضر فرابنفش محافظت خواهند کرد.

●    پاک شوندگی راحت

اگه به تمیزی منزل بیش از هر چیزی اهمیت می‌دهید، باید بگوییم که استفاده از شیشه‌ مات کن این امکان را به شما می‌دهند که شیشه‌ها سریع‌تر و راحت‌تر تمیز شوند. ضمن اینکه این‌گونه شیشه‌ها زنگ نمی‌زند و به راحتی با یک تکه پارچه پاک خواهند شد.

●    کاهش مصرف انرژی

شیشه مات از نظر مصرف انرژی کارآمد است. ممکن است شگفت زده شوید اگر بدانید شیشه‌ی مات به حفظ دمای داخلی کمک می‌کند زیرا نور خورشید در طول روز در شیشه فیلتر شده و از گرم شدن اتاق جلوگیری خواهد کرد، این در حالی است که در زمستان جلوی خنک شدن بیش از حد محیط می‌گیرد.

●    افزایش امنیت

احتمالاً نمی‌دانید که شیشه‌های مات لایه محافظ بیشتری نسبت به شیشه‌های معمولی دارند. در واقع شیشه مات بسیار مقاوم هستند به طوری که عملاً غیر قابل نفوذ خواهند بود. شیشه مات همچنین می‌تواند در برابر آب و هوای سرد مقاومت کند و گزینه‌ی مناسبی برای زمستان‌ها خواهد بود.

 

---

خرید انواع شیشه مات کن از سایت آی آر چاپ

حال که با خصوصیات و مزایای شیشه‌ مات‌کن آشنا شده‌اید، چنانچه در نظر دارید برای مصارف مختلف از آن استفاده کنید، توصیه داریم که از خدمات سایت آی آر چاپ بهره ببرید. در واقع می‌توانید با استفاده از این سایت به چاپ انواع شیشه مات کن از جمله ساده، یونیک، طرح‌دار و غیره اقدام کنید که هر کدام از آنها با کیفیتی بی‌نظیر انجام خواهد شد. اگر قبل از ثبت سفارش، سوال یا ابهامی در خصوص چگونگی خرید، تحویل و انجام کار دارید، می‌توانید با استفاده از راه‌های قرار داده شده با مشاوران تیم تخصصی آی آر چاپ در تماس باشید.