آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

قیمت سیم ارت

سیم ارت به معنای سیم اتصال به زمین است و کاربرد اصلی این سیم ممانعت از برق گرفتگی می باشد. به طور کلی سیم کابلی است که به طور تقریبی در تمامی دستگاه ها و تجهیزات الکتریکی وجود دارد.

در واقع امکان نشت جریان اتفاقی است که در بسیاری از مدارات الکترونیکی وجود دارد و در مواردی این نشتی توسط بدنه های فلزی و یا قطعات هادی دیگر به قسمت های سطحی لوازم برقی می رسد و به همین علت با لمس یک وسیله مقداری جریان الکتریسیته به بدن انسان منتقل می شود که این اتفاق در مواردی باعث برق گرفتگی و یا آسیب رسیدن به آن وسیله می شود. کابل ارت با انتقال نشتی جریان برق به زمین از برق گرفتگی و آتش سوزی جلوگیری می نماید.

به همین علت لازم است برای کاربری بیشتر و بهتراز لوازم الکتریکی حتما از سیم ارت به کار گرفته شود.

کابل ارت امروزه در صنایع مختلف استفاده می شود و در صنایع مسکونی نیز گاها از آن استفاده می شود.

هرجا سخنی از اتصال به زمین در مورد دستگاه های الکترونیکی باشد، الزاماً به این معنی نیست که باید یک سیم از دستگاه به زمین متصل شود.

 

انواع سیم ارت

برخی از اقسام سیم‌ ارت عبارتند از :

  • سیم ارت خشک و یا مفتول:

سیم ‌های یک رشته ای مسی مفتول که به آن‌ ها سیم‌ های خشک نیز می ‌گویند. کاربرد این سیم‌های خشک در فرم کاری داخل تابلو برق می‌ باشد.

  • سیم ارت افشان:

کابل ارت افشان بسیار انعطاف پذیر می ‌باشد که اکثراً مجموعه ‌ای از رشته ‌های مفتولی با قطر مشخص سیم ‌های افشان را ایجاد می کنند.

  • سیم ارت نیمه افشان:

مجموعه ای از رشته‌ های مفتولی در هم تابیده شده است که در دسته سیم‌ های مفتولی قرار دارند اما سیمی حدواسط ارت خشک و سیم ارت افشان می ‌باشند

انواع سایزهای سیم ارت

با توجه به اینکه کابل ارت را برای چه وسیله ای استفاده می شود بایستی سایز مناسبی از کابل را به کار برد.

تعداد رشته های سیم در هر کابل گوناگون است. سایز بندی های رایج این کابل عبارتند از :

کابل ارت سایز ۱۶، سایز ۲۵، سایز ۳۵، سایز ۵۰ که دارای ۷ رشته هستند.

کابل ارت سایز ۷۰، سایز ۹۵ و سایز ۱۲۰ که دارای ۱۹ رشته هستند و سایز ۱۵۰ ، سایز ۱۸۵ و سایز ۲۴۰ که دارای ۳۷ رشته سیم درون کابل می باشد.

هادی به کار رفته در تولید سیم و کابل ارت معمولا از مس با خلوص 9/99 درصد است.

از سایزهای کوچک تر این کابل برای وسایل و دستگاه های برقی همچون ماشین لباسشویی و … استفاده می کنند.

اما سایزهای بزرگ تر مانند سیم ارت سایز ۳۵ برای صفحات ارت مسی و سایز ۵۰ برای چاه ارت به کار می رود.

پودر کدولد

این روزها برای انجام جوشکاری از پودر جوشکاری استفاده می‎کنند؛ با وروداین محصول، استقامت و استحکام عملیات جوشکاری تضمین شده است. در حالت کلی پودر جوش‌ها یک تحول عظیمی در جوشکاری به شمار می‌روند، که برای اولین بار در دهه 1930 استفاده شدند.

پودر جوش (پودر جوش کدولد) که روانه بازار می‎شود به خوبی داخل فلز محل جوش، سفت و یا ذوب می‎شوند و در نتیجه کار، جوشکاری یکدست و باکیفیتی مشاهده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی تولید می‎شود که از نظر ظاهر و ساختار بسیار کارآمد و پیشرفته هستند. کاربرد این پودرها (پودر جوش کدولد) در جوش‌های گوشه‌ای است و یا این که در جوش‌های لوله به لوله مورد استفاده قرار می‎گیرند.

در واقع برای جوش روی فولادهای عمومی ساختمان سازی از این پودرها بهره می‎برند و حتی در لوله سازی و یا دیگ سازی هم کاربرد دارند؛ بنابراین می‎توان گفت این پودرها بسیار کاربردی و مفید هستند که توسط کارخانه های صنعتی و شرکت‎ها تولید می‎شود. مهم‎ترین مزیتی که در استفاده از  این وجود دارد این است که پس از جوشکاری سرباره به راحتی جدا می‎شود.

در صورت عدم استفاده از این پودر، وجود سرباره در جوشکاری ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. این پودر باعث می‎شود که محافظت مناسبی به وجود بیاید که کیفیت جوش را چند برابر می‌کند، البته این موضوع در هنگام جوشکاری حساس اهمیت بیشتری خواهد داشت. یک خاصیت این محصول این است که قادر است مقدار زیادی از سیلیسیوم موجود در فلز محل جوش و همچنین منگنز را به خود جذب نماید.

قیمت پودر جوش کدولد


اساسا قیمت یک محصول است که مشتری را مجاب به خرید آن می‌کند، بنابراین بایستی محصولی که به فروش می‎رسد علاوه بر کیفیت از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد.

 

محصول
کد محصول
قیمت
پودر جوش 32 گرمی
C-32
430,299
پودر جوش 45 گرمی
C-45
539,807
پودر جوش 65 گرمی
C-65
688,119
پودر جوش 90 گرمی
C-90
946,660
پودر جوش 115 گرمی
C-115
1,121,494
پودر جوش 150 گرمی
C-150
1,363,908
پودر جوش 200 گرمی
C-200
1,664,260
پودر جوش 250 گرمی
C-250
1,928,082

ویژگی پودر جوش 


از جمله ویژگی هایی که برای پودر کدولد نام برد عبارت اند از :

یکپارچه شدن قطعات مورد اتصال:
گفتنی است که آسیب پذیرترین قسمت های چاه محل اتصال سیم ارت به صفحه می باشد چرا که بیشتر از بخش های دیگر می توانند که در معرض خوردگی قرار بگیرند. پس با استفاده از جوش کدولد و صفحه به حالت یک بخش یکپارچه در می آیند.
در خواص متالوژیک قطعات تغییری ایجاد نمی شود:
یکی که از خاصیت های این جوش می باشد پس به راحتی می توان این جوش را برای اتصال قطعات مختلف مورد استفاده قرار داد.
ضخامت زیاد جوش ارت:
به هر میزانی که ضخامت بیشتر باشد استحکام مکانیکی بالاتر می رود که این علت موجب می شود که در محل جوش ارت مقاومت الکتریکی ایجاد نشود و قطعه ارت به نسبت رطوبت نفوذ ناپذیر باشد به این علت صفحه ارت و سیم در مقابل خوردگی مقاوم می باشد.
ایجاد تماس زیاد:
در حالتی که جوش به خوبی استفاده شود سطح تماس زیادی را ایجاد می نماید که می تواند به خوبی جریان اتصال کوتاه را انجام دهد و ولتاژ اضافه را به زمین منتقل نماید.
سرعت و سهولت انجام جوش کدولد:
اجرای ارت در وهله اولیه ساختمان سازی انجام می شود که دسترسی به برق مشکل است به همین دلیل از جوش کدولد استفاده می شود.

دانلود مستقیم فیلم بدون قرار قبلی

دانلود فیلم بدون قرار قبلی از ایران تیک

دکتر یاسمین لطفی ساکن برلین است و تنها سهمش از ایران خاطرات کودکی‌ست. پس از ۳۰ سال بی‌خبری بنا به وصیت عجیب پدر به ایران فراخوانده می‌شود. او که از کودکی با پرسش‌های زیادی زندگی کرده نمی‌تواند نسبت به این موقعیت بی‌تفاوت باشد! ناچار سفری به ناشناخته‌هایش را آغاز می‌کند.

عوامل فیلم بدون قرار قبلی کارگردان: بهروز شعیبی / تهیه‌کننده: محمود بابایی / فیلمنامه‌نویس: فرهاد توحیدی، مهدی تراب‌بیگی / مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی / چهره‌پرداز: فاطمه کمالی، زهرا کمالی / طراح صحنه: کیوان مقدم / طراح لباس: هدی میرزایی / تدوین: عطا مهراد / صدابردار: عباس رستگارپور / صداگذار: سیدعلیرضا علویان / موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست / جلوه‌های میدانی: آرش آقابیگ / جلوه‌‌های بصری: محمد برادران / بازیگران: پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، رضا صابری، امین میری، محمد کیانی، حامی ترابی و صابر ابر

داستان فیلم والدین امانتی

آناهیتا همتی , بهنوش بختیاری , بیژن بنفشه خواه , حسین قناعت , رامین ناصر نصیر , شبنم قلیخانی , شهرام قایدی , فیلم , نادر سلیمانی , یوسف صیادی , سامیار محمدی ، پارسیا شکوری خلاصه داستان والدین امانتی دختر و پسر نوجوانی به دلیل شرایط اقتصادی خانواده آرزوی زندگی بهتری را می‌ کنند. در نهایت و در ادامه داستان این آرزوی آنها برآورده می‌ شود و تجربیات تازه‌ ای را با خود به همراه می آورد.


داستان فیلم والدین امانتی



مردمعروف سر زن تبریزی برید!

سرهنگ محمد جلیلیان در تشریح موضوع، گفت: ساعت 10 و نیم روز 13 آبان سال 99 خبر قتل فجیع زنی حدودا 72 ساله به پلیس مرند اطلاع داده شد. وی افزود: با حضور ماموران، عوامل مربوطه و نماینده مرجع قضایی، مشاهده شد که زن سالخورده به طرز فجیعی (بریده شدن سر) به قتل رسیده است.

او خاطرنشان کرد: پلیس بلافاصله وارد عمل شده و مظنون که یکی از بستگان و مرد 42 ساله بود، توسط پلیس در کمتر از سه ساعت در راه آهن تبریز هنگام سوار شدن به اتوبوس، دستگیر شد