آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران

مجموعه آی آر چاپ مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین اقلام چاپی و تبلیغاتی در ایران می باشد. این مجموعه ضمن عرضه مقالات و معرفی محصولات جدید و روش های مختلف چاپ به ارائه خدمات اینترنتی چاپی می پردازد که مراحل طراحی، نظارت ، چاپ و پس از چاپ را شامل می شود.

کاغذ پوستی چیست

شاید در مورد کاغذ پوستی شنیده باشید و در مورد آن اطلاعات کسب کرده باشید. باید بدانید که کاغذ پوستی به نوعی از کاغذ سلولزی نازک و سفید رنگ گفته می‌شود که از ترکیب اسید سولفوریک تولید شده و به دلیل این که دارای ویژگی‌های خاص است مورد استفاده بسیاری از صنایع قرار می‌گیرد. این کاغذ در نوع مات و براق وجود داشته که یکی از کاربردهای آن در طراحی سیاه قلم است.

اگر می‌خواهید در مورد کاغذ پوستی و وجه تمایز آن با سایر کاغذها بیشتر بدانید و در مورد قیمت چاپ روی کاغذ پوستی اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

کاغذ پوستی چیست

کاغذ پوستی که در برخی از مواقع با کاغذ مومی اشتباه گرفته می‌شود به عنوان یک کاغذ مقاوم شناخته شده که برای چاپ مورد استفاده بسیاری از صنایع قرار دارد. این نوع کاغذ بهترین گزینه برای چاپ شناخته می‌شود. کاغذ پوستی دارای رنگ سفید است که با توجه به نسبت حرارت پذیری که دارد می‌تواند مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

 

منبع: https://irchap.ir/product/3145/چاپ-کاغذ-پوستی

چاپ روی شیشه: چاپ شیشه سکوریت

 

چاپ روی آینه

دامنه استفاده آینه بسیار گسترده است و در مصارف صنعتی تا تزیینی، انواع و اقسام آینه‌ها به کار می‌روند. مهم‌ترین مصارف آینه در زندگی روزمره و در لوازم زینتی است. انواع آینه در بازار وجود دارد که از این دسته‌بندی می‌توان به آینه‌های محدب، مقعر و آینه تخت اشاره کرد. خوشبختانه به مدد تکنولوژی‌های جدید، چاپ روی انواع آینه ممکن شده است. چاپ روی آینه و شیشه بیشتر در مصارف هنری، تبلیغاتی و دکوراسیون رواج دارد. آینه‌ها در انواع ضخامت مختلف در بازار یافت می‌شوند.

چاپ روی آینه ، آینه شما را تبدیل به یک محصول لاکچری و هنری خواهد کرد. با چاپ روی آینه شما می‌توانید یک تابلوی زینتی در دل یک آینه داشته باشید که به لحاظ کارکرد هر دو را شامل می‌شود. بغیر از این، می‌تواند جنبه تبلیغات محیطی را نیز برای کسب و کار شما ایفا کند. آینه‌ها قابلیت نصب در انواع راهرو، مغازه، آسانسور، طبقات و حتی روی سقف را دارند. یکی از ویژگی‌های آینه، گرایش بیشتر خانم‌ها نسبت به آقایان به تماشای آن‌ها است که می‌تواند به لحاظ تبلیغاتی در اماکنی که خانم‌ها در رفت و آمد هستند موثر‌تر باشد.

برای چاپ عکس روی آینه باید دقت داشته باشید که چاپ با دستگاه‌های چات فلت بد دارای یک سری محدودیت از نظر ابعاد است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1033/چاپ-روی-شیشه-و-آینه

کاربرد برچسب های ژله ای چیست؟

تفاوت برچسب ژله ای و معمولی چیست؟

مهم‌ ترین تفاوت برچسب ژله ای و معمولی مربوط به لایه رزینی می‌شود که سطح چاپ را پوشش داده و ضخامت آن به صورت یکپارچه نیست. ضخامت این برچسب ژله ‌ای در مرکز چاپ بیشتر و در گوشه‌ها کمتر است. این تفاوت ضخامت باعث می‌شود تا سطح پوشش به شکل گنبدی درآمده و از یک لیبل معمولی دوبعدی به یک لیبل برجسته سه بعدی تبدیل شود؛ که از همه جهت‌ها قابل دیدن خواهد بود. مهمترین تفاوت این دو محصول در این است که سطح رزین استفاده شده در مگنت ژله ای باعث بیشتر شدن استحکام آن شده و برخلاف لیبل‌های معمولی به هیچ عنوان چاپ روی آن مخدوش نشده و از بین نمی‌رود. از سوی دیگر چسبی که برای  برچسب ژله ای استفاده می‌شود بسیار قوی خواهد بود، زیرا روی هر سطح تمیزی که بچسبد دیگر از آن جدا نخواهد شد.

 

مزایای لیبل ژله ای

 لیبل‌ ژله ای  به مقاوم بودن در برابر تمامی شرایط جوی بسیار معروف هستند. زیرا در برابر سرما و گرما (تا ۲۰۰ درجه غیر مستقیم) ماهیت خود را حفظ کرده و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی‌شود.

در برابر نور خورشید و نور ماورای بنفش مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ یا محو شدن طرح نمی‌شوند.

در برابر فشار آب، حلال‌ها و مواد شیمیایی دیگر مقاوم هستند و با خیال راحت می‌توانید آنها را به صورت مستقیم در برابر این مواد قرار دهید.

چاپ لیبل ژله ای

 

خاصیت ژله ای این مگنت ژله ای به هیچ عنوان از دست نرفته و شکننده نخواهند بود. به همین علت به راحتی می‌توانید از آنها در برابر هرگونه فشار، خراش و کششی استفاده کنید.

پس از گذشت مدت زمان طولانی خشک نشده و خاصیت ژله ای خود را از دست نمی‌دهند.

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1041/لیبل-ژله-ای

آشنایی با چاپ کاغذ کرافت

چاپ کاغذ پوستی بسته بندی

 

یکی از بخش‌های مهم مارکتینگ محصولات، نوع طراحی بسته بندی آنهاست. در سال‌های گذشته اهمیت بسته بندی در فروش و بازاریابی از همیشه بیشتر شده است. وقتی مشتری برای خرید به قفسه‌ای پر از برندهای مختلف مراجعه می‌کند، یکی از معیارهایی که باعث می‌شود محصول شما گوی رقابت را از سایر برندها برباید، نوع بسته بندی محصول شماست. اما چگونه می‌توانیم بسته بندی دلخواه خود را داشته باشیم؟

کاغذ کرافت که از ضایعات چوب به دست می‌آید، یکی از مهم‌ترین متریال‌های چاپ بسته بندی است. از آنجایی که کاغذ کرافت متری در گرماژهای مختلفی در دسترس است، شما می‌توانید با توجه به میزان مقاومتی که برای بسته‌بندی خود لازم دارید، یکی از انواع آن را سفارش دهید. برای مثال کاغذ کرافت نازک برای بسته‌بندی میوه و سبزیجات مناسب است. چرا که هم وزن سبکی دارد هم در برابر رطوبت و نفوذ هوا مقاوم است.

مشخصات ظاهری حسن یوسف چیست؟

نگهداری گل حسن یوسف

حسن یوسف از خانواده نعناییان محسوب می‌شود. این گیاه در اکثر کشورهای غربی به نام « ملکه ای با دنباله های قرمز » شهرت یافته است و نام فارسی گیاه از نام حضرت یوسف (ع) که به زیبارویی مشهور بوده ، گرفته شده است .

حسن یوسف به دلیل داشتن رنگ های متنوع و نگهداری آسان ، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

این گیاه گلدهی هم می‌کند. البته گلهای این گیاه شبیه گلهای نعنا و پونه‌ای است که کنار جوی آب رشد می‌کند.

این در حالی است که برگهای این گیاه در زیبایی از گلهایش پیشی گرفته‌اند. چراکه تنوع بی‌نظیر در ظاهر و رنگ برگ‌هایش ، خیره کننده است.

این گیاه رنگ‌های بسیار متنوعی دارد که با دیدن آنها گمان نمی‌برید که این تنوع از یک خانواده محسوب شوند.

این گیاه به رطوبت بالایی نیاز دارد به همین جهت ایجاد رطوبت در محیط اطراف این گیاه بسیار ضروری است.
البته با راه‌های مختلفی می‌توانید رطوبت مورد نیاز این گیاه را فراهم کنید.
مثلا با گذاشتن دستگاه بخور سرد. یا ایجاد جزیره زیر گلدان ( به این صورت که زیر گلدانی را پر از سنگریزه کنید و سپس پر از آب کنید).
راه بعدی مه‌پاشی با فاصله زیاد از گیاه است. به نحوی که هوای اطراف گیاه مرطوب شود نه اینکه برگ‌ها خیس شوند.