آی آر چاپ به عنوان بهترین و ارزان ترین چاپخانه کشور در طراحی چاپ بنر 10 انس به صورت آنلاین به شما کمک خواهد کرد که سفارش خود را به صورت فوری و کیفیت بالا ثبت نمائید.
جنس: بنر ۱۰ اُنس
کیفیت چاپ: خوب | عالی | اکوسالونت (ممتاز)
سایز: مطابق با سایز دلخواه شما
نحوه ارسال: ارسال با پیک - ویژه تهران
خدمات: پانچ | ولد (دوخت برای میله)
روکش: ندارد
هزینه ارسال: ۱۵۰۰۰ تومان (شهر تهران)
قیمت بنرهای ۱۰ انس و ۱۳ انس براساس کیفیت چاپ و زمان تحویل انتخابی شما متغییر میباشد و مطابق جدول زیر محاسبه میشود.
ضخامت بنر | کیفیت چاپ | فوری | یک روز آینده | ۲ تا ۳ روز آینده |
بنر ۱۰ انس | کیفیت خوب | ۲۲/۰۰۰ | ۲۰/۰۰۰ | ۱۹/۰۰۰ |
کیفیت عالی | ۲۳/۵۰۰ | ۲۱/۵۰۰ | ۲۰/۵۰۰ | |
اکوسالونت | ۳۰/۰۰۰ | ۲۸/۰۰۰ | ۲۷/۰۰۰ | |
بنر ۱۳ انس | کیفیت خوب | ۲۷/۰۰۰ | ۲۵/۰۰۰ | ۲۴/۰۰۰ |
کیفیت عالی | ۲۸/۵۰۰ | ۲۶/۵۰۰ | ۲۵/۵۰۰ | |
اکوسالونت | ۳۵/۰۰۰ | ۳۳/۰۰۰ | ۳۲/۰۰۰ | |
هزینه ارسال | ۱۵۰۰۰ (برای شهر تهران) | |||
تمامی قیمتها به تومان و به ازای هر متر مربع میباشد. سفارشات زیر یک مترمربع طبق عرف صنعت چاپ یک مترمربع محاسبه میگردد. |
چاپ کارت ویزیت متالایز طلایی-نقره ای به صورت دیجیتال به همراه گارانتی چاپ و ارسال از طریق پیک
جنس: PVC متالایز ۷۶۰ میکرون
نوع چاپ: دیجیتال - دو رو چاپ
سایز: ۵/۵×۸/۵
قالب: گوشه گرد
حداقل تعداد: ۱۰۰ عدد
زمان آماده سازی: فوری | ۳ روز کاری
جنس کارت :
جنس کارتهای ویزیت متالایز ، PVC و با ضخامت ۷۶۰ میکرون میباشد و به دو صورت متالایز طلایی و نقرهای قابل سفارش است. این کارتهای ویزیت پی وی سی در برابر آب، تعریق و شکنندگی مقاوم میباشند.
این کارت از نظر اندازه و جنس مانند کارتهای بانکی میباشد و با در نظر گرفتن رنگ طلایی و نقرهای آن و انتخاب طرح مناسب کارت ویزیتی لوکس و زیبا را برایتان فراهم میکند.
چاپ کارت :
چاپ این نوع از کارتهای PVC به صورت دیجیتال ۴ رنگ و با کیفیت بسیار بالا انجام میشود و میتوانید از جلوه متالایز کارت و طراحی بهره بگیرید.
توجه :
سایز کارتهای PVC شفاف ۵/۵×۸/۵ میباشد و تنها به صورت گوشه گرد قابل سفارش هستند.
به دلیل چاپ به صورت دیجیتال امکان سفارش تعداد کم برای این کارت فراهم میباشد.
برای سفارش می توانید به سایت آی آر چاپ مراجعه نمائید.
چاپ آنلاین کارت ویزیت PVC سفید دورو ۷۶۰ میکرون به صورت دیجیتال به همراه گارانتی چاپ و ارسال از طریق پیک
جنس: PVC سفید ۷۶۰ میکرون
نوع چاپ: دیجیتال - دو رو چاپ
سایز: ۵/۵×۸/۵
قالب: گوشه گرد
حداقل تعداد: ۱۰۰ عدد
زمان آماده سازی: فوری | ۳ روز کاری
جنس کارت:
جنس این سری از کارتها PVC و با ضخامت ۷۶۰ میکرون میباشد. این کارتهای ویزیت پی وی سی در برابر آب، تعریق و شکنندگی مقاوم میباشند.
این کارت از نظر اندازه و جنس مانند کارتهای بانکی میباشد و امکان چاپ در دو طرف کارت فراهم است.
چاپ کارت:
چاپ این نوع از کارتهای PVC به صورت دیجیتال ۴ رنگ و با کیفیت بسیار بالا انجام میشود و این امکان چاپ در تیراژ پایین و زمان آماده سازی یکروزه را فراهم آورده است.
توجه :
سایز کارتهای PVC شفاف ۵/۵×۸/۵ میباشد و تنها به صورت گوشه گرد قابل سفارش هستند.
به دلیل چاپ به صورت دیجیتال امکان سفارش تعداد کم برای این کارت فراهم میباشد.
برای سفارش می توانید به سایت آی آر چاپ مراجعه نمائید.
سفارش آنلاین چاپ بنر 13 انس با استفاده از دستگاه های چاپ سالونت و اکوسالونت و ارسال از طریق پیک، ثبت سفارش و ارسال فایل به راحتی با آی آر چاپ
جنس: بنر ۱۳ اُنس (ضخیم)
کیفیت چاپ: خوب | عالی | اکوسالونت (ممتاز)
سایز: مطابق با سایز دلخواه شما
نحوه ارسال: ارسال با پیک - ویژه تهران
خدمات: پانچ | ولد (دوخت برای میله)
روکش: ندارد
هزینه ارسال: ۱۵۰۰۰ تومان (شهر تهران)
قیمت پایه محصول: متری 25,000 تومان
قیمت بنرهای ۱۰ انس و ۱۳ انس براساس کیفیت چاپ و زمان تحویل انتخابی شما متغییر میباشد و مطابق جدول زیر محاسبه میشود.
ضخامت بنر | کیفیت چاپ | فوری | یک روز آینده | ۲ تا ۳ روز آینده |
بنر ۱۰ انس | کیفیت خوب | ۲۲/۰۰۰ | ۲۰/۰۰۰ | ۱۹/۰۰۰ |
کیفیت عالی | ۲۳/۵۰۰ | ۲۱/۵۰۰ | ۲۰/۵۰۰ | |
اکوسالونت | ۳۰/۰۰۰ | ۲۸/۰۰۰ | ۲۷/۰۰۰ | |
بنر ۱۳ انس | کیفیت خوب | ۲۷/۰۰۰ | ۲۵/۰۰۰ | ۲۴/۰۰۰ |
کیفیت عالی | ۲۸/۵۰۰ | ۲۶/۵۰۰ | ۲۵/۵۰۰ | |
اکوسالونت | ۳۵/۰۰۰ | ۳۳/۰۰۰ | ۳۲/۰۰۰ | |
هزینه ارسال | ۱۵۰۰۰ (برای شهر تهران) | |||
تمامی قیمتها به تومان و به ازای هر متر مربع میباشد. سفارشات زیر یک مترمربع طبق عرف صنعت چاپ یک مترمربع محاسبه میگردد. |
قبلاً تعدادی از نمونههای خیلی خوب تبلیغات چاپی را معرفی کردیم. تبلیغات چاپی چون فقط بهاندازهی یک شات فرصت دارند تا پیامشان را برسانند نیازمند خلاقیت و قدرت تخیل فوقالعادهای هستند تا مؤثر و بهیادماندنی باشند. در این مطلب میخواهیم نمونههای دیگری از خلاقیتهای بکر انجامشده را بررسی کنیم.
Velo marathon
این پوستر رنگارنگ با گرافیک نمادین خود رویداد سالانه دوچرخهسواری ماراتون ولو را تبلیغ میکند. آدمهای شاد و پرانرژی روی چرخدندهی دوچرخه به زیبایی چند پیام ساده را منتقل میکند: دوچرخهسواری، حضور گستردهی شرکتکنندگان (در این مسابقه حدود 10 هزار نفر شرکت میکنند)، و از همه مهمتر هیجان و جنبوجوشی که حس و حال مسابقه دارد. ساختمانها نیز در این چرخدنده جای دادهشدهاند تا پویایی فضای کلی شهر را نشان دهد. انگار که کل شهر در آن روز در حال دوندگی است. شعار پوستر هم خیلی کوتاه برای تشویق به شرکت همین را میگوید: «شهر را به حرکت درآورید.»
Dog Chow
وقتی برند داگ چو میخواست غذای سگ تولیدی خود را تبلیغ کند پوسترهایی با شعار «با سگتان مثل سطل آشغال رفتار نکنید» تهیه کرد که یکی از آنها را میبینید. هدف این کمپین تشویق به استفاده از غذای باکیفیت بهجای غذاهای متفرقه است. این تصویر پر از جزئیات است، اصلاً میشود گفت که خیلی واقعی است. این باعث میشود احساسات کسانی که سگشان را دوست دارند تحریک شود.
SANCCOB
این طرح تأملبرانگیز را ببینید، سازمان ناسودبر SANCCOB برای نجات پرندگان دریایی از خطر انقراض تلاش میکند. در این طرح خلاقانه ردیفی از پنگوئنهای آفریقایی را کشیده است. اما در ردیفهای بعد توجه بیننده را به عمق واقعیتی که در جریان است جلب میکند، کم شدن جمعیت این گونه بهمرورزمان. استفاده از ردیفهایی که بهخوبی نشاندهندهی زمان است و رنگ سیاهوسفید طرح به تأثیرگذاری آن اضافه کرده است. طراح آلمانی آن از منحنیها طوری استفاده کرده که پیام مخفی شدن واقعیت درحالیکه واقعاً جلوی چشم هست را به نحو تأثیرگذاری میرساند.
Kitchen Aid Blender
گاهی پیام یک تبلیغ خوب هیچ نیازی به شرح ندارد. تصویر گوشهی این طرح میگوید که این تبلیغ یک مخلوطکن است. Kitchen Aid میگوید محصولش آنقدر خوب موز را با توتفرنگی مخلوط میکند که اصلاً نمیتوانید از هم تشخیصشان دهید. احتمالاً ناچار میشوید اسم میوهی خیالی را بگذارید «موز فرنگی»! ظرافت طراحی اینجا خیلی عالی است. به جزئیات خیلی خوب توجه شده و رنگها و سایه خیلی واقعی به نظر میرسد.
Pilot: Water Restraint
اگر شما میخواستید یک خودکار با جوهر ضدآب را تبلیغ کنید چه میکردید؟ احتمالاً باید یکجوری خیس شدن سطحی که روی آن نوشته شده است را نشان میدادید و میگفتید که ببینید؛ اتفاقی برای نوشتهها نیفتاد. Pilot یکی از خلاقانهترین ایدهها را برای این منظور استفاده کرده است. یک نوستالژی مشترک جهانی که تقریباً همه مزهی آن را میشناسند: تلاش مادرها برای غذا خوردن کودک! در این تبلیغ یادداشتی با امضای مادر کف بشقاب دیده میشود که تنها در صورت خالی شدن بشقاب قابل رویت است: «آفرین! حالا میتونی تلویزیون تماشا کنی.» این طرح فوقالعاده تقریباً تمام آبی است. ولی نه جوری که زننده باشد. حتی رنگ جوهر کف بشقاب طبیعی و طوری است که انگار همین الان نوشته شده.
Panasonic 3D TV
آدم یاد فیلم شب در موزه میافتد. یکی از جذابترین فانتزیهای قرن بیستم؛ دایناسورهای زنده. پاناسونیک برای تبلیغ حس واقعی تلویزیون 3Dاش روی این حس مخاطب موجسواری کرده است. خانمی که عینک مخصوص مشاهده سهبعدی را به چشمش زده خیلی جدی و تحکمآمیز به دایناسور میگوید که باید برگردد به داخل تلویزیون! و به نظر میرسد که او هم دارد گوش میکند. این داستان خیلی کوتاه جنبههای طنز هم دارد: نترسیدن خانم از چنین موجودی و مؤدب و مطیع بودن یک دایناسور ماقبل تاریخ. باز اینجا هم پرداختن به جزئیات زیاد ازجمله نور و سایهها با مضمون تبلیغ (وضوح بالای تصویر در تلویزیون) هماهنگی زیادی دارد. حتی اینکه یک فناوری پیشرفته در یک سالن با دکور نسبتاً قدیمی قرار گرفته، نوآور بودن آن را خیلی بهتر به رخ میکشد.
B&B Hotels: Bacon
یک تخت راحت، ملحفه بههمریخته (اول صبح است. برای همین مرتب نشده)، یک بالش زرد زیبا. احتمالاً صاحبش دارد آماده میشود تا صبحانه را بیاورند. یک نیمروی تازه با زرده نشکسته با یک جفت نان تست مربعی شکل. عالی است! یکی از نادرترین لحظههای آرامش و دور از استرس دنیا. انگار به سفر رفتهاید و استراحت میکنید. بخصوص اگر همراه کسی که دوستش دارید باشید.
این تبلیغ با ترکیب بینظیر این مفاهیم در یک تصویر ساده با رنگهای گرم یکی از سری طرحهایی است که به همین شیوه هتلهای «تخت و صبحانه» Bacon را معرفی میکند. این هتلها به مسافرانی که به محلی برای استراحت شب نیاز دارند و برای روز برنامه دارند سرویس میدهند.
FedEx: USA - Brazil
این یکی پیامش خیلی ساده و سرراست است: برای Fedex ارسال بستههای شما از آمریکا تا برزیل (بخوانید از هرجای دنیا به هرجای دنیا) به همین راحتی است. این کمپین البته طرحهای دیگری هم برای نقاط دیگر دنیا با همین ایده دارد. کمی به ظرایف این طرح چاپی توجه کنیم: رنگ پوستر چیزی بین رنگ کاغذ و دیوار است تا هم برای پوستر چاپی خیلی مناسب باشد هم با ایهامی که از ساختمان دوطبقه دارد سازگار باشد. البته این انتخاب رنگ یک اثر دیگر هم دارد و آن اینکه بستهی سفیدرنگ در وسط آن بهخوبی خودنمایی میکند. حتی اینکه ارسالکننده یک آقای جوان است و گیرنده یک خانم جوان، ناخودآگاه حس شیرینی در مخاطب ایجاد میکند.
Zoo Safari
خیلی از ما دوست داریم نسل جدید باغوحشهایی که حیوانات در آن آزادند و بازدیدکنندهها در یک خودروی امن به گردش میپردازند را حداقل یکبار تجربه کنیم. Zoo Safari یکی از مشهورترین آنها در سندیگوی آمریکاست. در یکی از کمپینهای این پارک حس نزدیک بودن به حیوانات وحشی نظیر شیر، گوریل و ببر خیلی خوب به تصویر کشیده شده است. این طرح شیر است که با کمی تخیل و ظرافت طراحی، چهرهی خانمی که به پارک آمده با شیری که کنار ماشین به او خیره شده ترکیب شده است. طراح به زیبایی موهای طلایی خانم را با یال شیر آمیخته و صورت شیر را از صورت او ادامه داده است. چشمهای گرد خانم جوان بهخوبی حس زل زدن در چشم یک شیر وحشی از فاصلهی نزدیک را تداعی میکند. انتقال احساسات پیچیده فقط در قاب یک تصویر ثابت کار سادهای نیست. اما این کمپین در آن بسیار موفق بوده است.
Faber-Castell
این کمپین FABER-CASTELL یکی از مشهورترین سریهای تبلیغات چاپی است که علیرغم توجه به جزئیات و گیرایی، بهسادگی حرفش را میزند. بادمجان و کوسه نمونههای دیگر این کمپین هستند که مدادهای رنگی این برند را تبلیغ میکند. ایدهی کمپین این است که رنگهای محصولات ما کاملاً واقعی و منطبق با طبیعت است. بااینکه این طرحها بیشتر برای طراحان و گرافیستها جلبتوجه میکند، برای مخاطب عام نیز بهاندازهی کافی جالب است و مهم اینکه سادگی آن موجب میشود که در خاطره بماند.